Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

erroteko miehellenne jos

Vierailija
09.08.2012 |

olette menossa gynekologille tai esim. papa-kokeeseen?? Meillä ei aiheesta puhuta ja musta se on ihan ok, ei mun tarvi sanoa että hei nyt olen lähdössä ja että siellä tehdään sitä ja tätä jne. Itse maksan ison laskun, mutta onhan aina huoli pois kun käy kunnon lääkärissä eikä missään arvauskeskuksessa jossa papan ottoakin tehdään niin vaikeasti...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

listaa muutenkaan kaikkea mitä aion tehdä ja minne olen menossa eli todennäköisesti en. Mutta ei se aihe mikään tabu ole ja jos olisi esim. joku erityinen huolenaihe miksi siellä gynellä käyn niin varmaan siitä tulisi puhuttua jollain tasolla.

Vierailija
2/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi jokin syy tai ongelma jonka vuoksi sinne menee, mutta näin ihan kontrollikäyntejä ajatellen. -AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän nuo menot yleensä tulee puheeksi maininnan tasolla. En tiedä miksi niitä pitäisi erityisemmin salailla tai kierrellä. Kuuluvat naisen elämään. Kai miestäkin nyt kiinnostaa, että olen terve.

Vierailija
4/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai, niinkuin kerron hammaslääkärikäyntini ja kaikki muutkin menoni. Meillä vaan eletään niin, että tiedetään toistemme elämästä yleensä kaikki. Ei ole mitään syytä, miksi en kertoisi, eikä erityistä syytä miksi kerron. Meillä vaan on semmoinen tapa. "Hei mullon huomenna se gyne" jne.

Vierailija
5/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai, niinkuin kerron hammaslääkärikäyntini ja kaikki muutkin menoni. Meillä vaan eletään niin, että tiedetään toistemme elämästä yleensä kaikki. Ei ole mitään syytä, miksi en kertoisi, eikä erityistä syytä miksi kerron. Meillä vaan on semmoinen tapa. "Hei mullon huomenna se gyne" jne.

Yleensä mies on kysynyt, miksi olen menossa jne.

Vierailija
6/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä päivittäin puhutaan omista ohjelmista ja perheen aikatauluista - siinähän se tulee ohessa mainittua.

Vierailija
7/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muutenkin keskustellaan toistemme terveydentilasta ja muusta avoimesti. Papakokeen mainitsen siinä missä hammaslääkärinkin :D