Oletko huomannut, että amerikkalaiset kaunottaret ovat miehekkäitä, isoleukaisia ja muutenkin maskuliinisia?
Ilman meikkiä, lyhyillä hiuksilla kävisivät hyvinkin miehestä. Esim. Jennifer Aniston, Jessica Simpson tietyiltä piirteiltään (leuka) ja moni moni muu... Erilainen ihanne kuin Suomessa.
Kommentit (13)
Kauniita ovat esim. Catherine Zeta Jones ja Natalie Portman
Vierailija:
Ilman meikkiä, lyhyillä hiuksilla kävisivät hyvinkin miehestä. Esim. Jennifer Aniston, Jessica Simpson tietyiltä piirteiltään (leuka) ja moni moni muu... Erilainen ihanne kuin Suomessa.
SIIS EIHÄN NE EDES OLE KAUNOTTARIA!!!! VERTAA VAIKKA MONIIN EUROOPALAISIIN NAISINN!! JENKIT SIIS KÄSITTÄMÄTTÖMÄN RUMIA ÄMMIÄ!! JA VARSINKIN ITÄ-EUROOPAN KAUNOTTARET ON AIVAN OMAA LUOKKANSA; VENÄLÄISET VOI JA OI!! JA ESIM: VENÄLÄISET TENNISKAUNOTTARET!!! OLEN SANATON! olen mies. kyrmy
ilmeisesti niin miehillä ku naisilla pitää jenkeissä on PUULIITERIN kokoinen leuka? osoittako se päättäväisyyttä? Наверна
Laitoin vain esimerkkejä siitä, että ketkä ovat mielestäni kauniita.
Vierailija:
Siis suku on sieltä lähtöisin...
mutta naisihanne siellä on kovin puiseva, isoleukainen ja KYLMÄ, jotenkin persoonaton, ISOT HAMPAAT NIILLÄ ON!
80-luvun kauhea puolisuora permanentti, maantienväriset hiukset, mitätön meikki, rumat hampaat, järkyt vaatteet? No thank you.
T: jenkeissä asuva äiti...
piirejä, joissa harrastetaan parantelua: hampaiden valkaisut ja kuortenlaitto, silikonit, räikeä meikki jne.
Vierailija:
80-luvun kauhea puolisuora permanentti, maantienväriset hiukset, mitätön meikki, rumat hampaat, järkyt vaatteet? No thank you.T: jenkeissä asuva äiti...
Vierailija:
80-luvun kauhea puolisuora permanentti, maantienväriset hiukset, mitätön meikki, rumat hampaat, järkyt vaatteet? No thank you.T: jenkeissä asuva äiti...
Mä en ainakaan tiedä montaa kuvailemasi kaltaista naista eli todella harvassa ovat.
Ja tosiaan keskeverto amerikkalainen nainen on lihavampi kuin keskiverto suomalainen nainen, eli sun olisi parempi pitää pää kiinni.
Esitin huomion suomalaisen ja amerikkalaisen kauneusihanteen erosta ja fyysisistä ominaisuuksista. Aloituksen sana " kaunotar" on lähtöisin minun näppäimistöltäni... ap
http://www.bartcop.com/jennifer-aniston-racy.jpg