Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syyskuussa pihajuhlat?!
09.08.2012 |
Onko auttamatta liian kylmää jo tuolloin?
Tietysti pukeutuminen ratkaisee mutta tarkoitus ei ole vetää karvahaalaria päälle.
Kommentit (2)
mutta kyllähän just viltit ja nuotio lämmittävät mukavasti illemmalla.
Meillä on häitä juhlittu syyskuun puolivälin maissa, sattui todella kesäinen keli, päivä'llä pärjäsi ihan paitahihasillaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
on meillä järjestetty pihajuhlia syyskuussa, ja hyvin on mennyt mutta silloin on ollut aurinkoista ja suhteellisen tyyntä ja lisäksi tarjolla on ollut ylimääräisiä vilttejä ja huopia ja nuotio ja loppuillasta myös pääsy sisään... Sellainen terassilämmitinkin voisi olla hyvä. Meilläkin sellainen on, mutta kun se toimii kaasulla ja kukaan ei ole tarkituttanut meidän kaasupulloa vuosiin...