apua !
pakko kirjoittaa tänne, kun enää en muuta keksi. meillä on 3 viikkoa ja 2 päivää vanha poika, joka aloitti itkun ja huudon läpi yöt ja päivät n. viikko sitten. kipristelee ja ilmaa tulee kovasti , eli vaiva masussa. hän ei nuku päivisin eikä öisin kuin max 20 min pätkiä jonka jälkee itkee jälleen. mulla oli antibiotti tulehduksen takia, mutta kuuri on jo loppunut 5 päivää sitten, eikä siis ole vissiin enää vaikuttajana. toiseksi vauva saa raivareita rinnalla, tai ei pysty syömään vatsakipujen takia loppuun saakka, ja päästää irti. tämän jälkeen itee masua ja hetken päästä jälleen nälkää. välillä hän ei lähe syömään ollenkaan, huitoo ja hakkaa vain. kaiken lisäksi imetys sattuu edelleen aivan kamalasti vaikka vauvan imuote ja muut on tarkistettu neuvolassa/sairaalassa. jouduin antamaan pullosta hätäpäissäni korviketta, koska tuntuu että siitä vauva jaksaa syödä nopeasti loppuun saakka, että saa edes kerran mahansa täyteen.
mies on palannut töihin , emme nuku öisin eikä päivälläkään kerkeä päikkäreille koska vauvakaan ei nuku. itken itse kokoajan, taukoamatta. en tosiaan halua antaa korviketta, en lopettaa imettämistä, mutta nyt tuntuu niin pahalta jo että olen montakertaa halunnut luovuttaa.
olen lopettanu itse maitotuotteiden käyttämisen kokonaan , ja olen 2 päivää ollut niin, mutta ei ainakaan vielä ole auttanut.
teksti on varmaan todella sekava , mutta toivottavasti joku voisi kirjoittaa takaisin.
ainut mikä tällähetkellä olisi helpotus, että pääsisin takaisin sairaalaan , mutta tietenkään sekään ei käy.
olen totaalisesti ihan loppu ja pelkään jokaista tulevaa päivää ja yötä, pelkään parisuhteeni puolesta, ja eniten että en saa vauvaa enää imetettyä ja joudun antamaan korviketta.
voisiko joku kertoa miten on itse selvinnyt koliikki vauvan kanssa?
kiitos.
Kasvaako vauva normaalisti?
Voisiko olla suihkutissisyyttä? http://www.babyidea.fi/imetys/ipalsta/suihkutissit.html
Muita syitä rintaraivareihin http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view…