Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähänkö se loppui?

Vierailija
08.08.2012 |

Puoli vuotta tiukkaa ruokavalion tarkkailua. Suuhun ei laiteta kuin puhdasta terveyttä.

Paino on pudonnut riittävästi, että sen huomaa muutkin.

Eilen lähti käsistä. Söin puoli levyä suklaata. Tänään on suklaalevy edessä ja vain muutama pala jäljellä.

Tästäkö mässääminen alkaa ja homma luisuu käsistä? Pelkään pahinta ja paluuta turpeaan arkeen.

Ihminen on heikko eläin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, huomenna jatkat sitä terveellistä linjaa niin kuin mitään ei olis tapahtunut. Ei yksi lipsahdus mitään haittaa.

Vierailija
2/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tämä olla myös uuden puolivuotiskauden alku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 4 kertaa pudottanut kaikki ylikiloni (-20 kg) ja ollut hoikka, ja päättänyt etten koskaan enää liho takaisin.

Aina on lähtenyt kuitenkin käsistä. Käsittämätöntä. Lipsahdettuani olen ollut kuin robotti, joka on ahtanut itseensä herkkuja hitaankin ja järkevänkin elämäntaparemontin jälkeen kaksin käsin niin kauan, kunnes kaikki kilot ovat tulleet takaisin. Ja ihmetellyt sitten, miten ihmeessä näin on voinut taas käydä, ja miten voimaton sitä onkaan ollut sen syömishimon edessä.

Hullua.

Vierailija
4/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle sattui repsahdus ja se siitä. Parin suklaalevyn syöminen on pieni takapakki puolen vuoden laihdutuksessa. Nyt joitain päiviä kokeilet keksiä jotain korviketta ja homma jatkuu niin kuin ennenkin.

Minun tekee joitain päiviä suklaan syömisen jälkeen ihan mielettömästi lisää, jos olen syönyt useampana päivänä peräkkäin, saan päänsäryn syömisen lopettamisesta, ihan älytöntä. Mutta kun on ollut viikon syömättä, ei suklaata edes kaipaa, kuin ehkä joskus satunnaisesti.

Vierailija
5/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille laihduttajille pitäisi pakottaa jokin Suurin Pudottaja - mentaalikäsittely.

Siinä sarjassa tiukka treenarimimmi murtaa laihduttajat ja pusertaa ulos syvimmät synkkyydet, jotka ylisyömisen ovat aiheuttaneet. Syyt käsitellään ja ihmiset elävät onnellisina elämänsä loppuun asti.

Minä turvaudun Fazerin siniseen tiukan paikan tullen.

Vierailija
6/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa dieetillä ollaan aina uudestaan ja uudestaan. Minäkin.

Huomenna on mentävä kunnolliselle pyörälenkille. Siinä saa sotkea useamman tunnin, jotta suklaat on nollattu.

Vierailija
7/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä kilomäärä muutaman-viiden kilon päähän. Kun lopetat niin sen yli ei mennä. Jos menet se tietää paluuta laiharille ja tiukkaa ekaa paria viikkoa.

Vierailija
8/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 8!

Turvaraja voisi olla pari kiloa. Vitosen pudottamisessa on liikaa työtä.

-ap

Vierailija
9/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saavutettu paino esim +4kg. Jos vaaka heilahtaa yli niin tiedät mitä tehdä _heti_.