Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tänään on liian hyvä tv-ilta!
08.08.2012 |
Samaan aikaa 2 jaksoa Muodin huipulle, CSI New York ja Olympialaiset! Tallentava boksi on rikki :(
Onneksi Muodin huipulle ja CSI näkee netistä, vaikken todellakaan tykkää katsoa sarjoja pieneltä läppärin ruudulta.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olumppialaisia katsotaan syrjäsilmällä.
2x häähullut, unelmien poikamies ja Jersey Shore !
;)
nähdäkseni, tuleeko telkkarista tosiaan jotain, kun itse äsken totesin, ettei tule.. mutta eipä sieltä tule, sittenkään.
Alue: Aihe vapaa
ettei telkusta tule tänään mitään katsottavaa.
Tylsä sadepäiväkin.