Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on pahempaa töissä?

Vierailija
08.08.2012 |

Se,

A) että sinut syrjäytetään siksi, kun sinusta ei pidetä,

vai se,

B) että sinut syrjäytetään siksi, että sinun olemassaoloa ei muisteta (vaikka kaikkien mielestä olisitkin ihan ok työkaveri ja työntekijä)?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kiinnosta yhtään muistavatko muut mun olemassaoloa tai eivätkö he pidä minusta. Mutta syrjäyttäminen itsessään on tietysti tylsää, sama se mistä syystä se tapahtuu.

Vierailija
2/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa muista vastavuoroisuus. Ja aktiivisuus. Ei aina voi sysätä aktiivisuutta muiden harteille ja sitten ihmetellä kun muut ei ota mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää jos sinusta ei pidetä, varsinkin siitä syystä jos syy on se että olet huono työntekijä... Mutta ei sekään mairittelevaa ole, jos täysin unohdetaan. Eipä tulisi kovin tärkeä olo kummastakaan, mutta ehkä ensimmäinen olisi vielä pahempi.

Vierailija
4/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinusta ei todellakaan pidetä. Haloo, kyllä ne pirun varmasti muistaa, että olet olemassa.

Vierailija
5/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työni meni toiselle ihmiselle, kun listojen laatija ei MUISTANUT että olin siellä vielä töissä ja tarkoitus oli jatkaa vielä yhden listan ajan.

Nyt kaikki on tosi noloja ja pahoillaan ja vakuuttelevat että kyseessä oli vahinko. Mua vituttaa.

T: ap

Vierailija
6/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tarkoitus oli vielä jatkaa yhden listan ajan selittää asian mielestäni. Pelkkä aikataulujen sekaannus mielessä varmaankin ollut toimihenkilöllä.

Ihan rennosti vaan otat ja nautit, kun et joudu tekemään niin paljon töitä.

Vierailija
7/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tarkoitus oli vielä jatkaa yhden listan ajan selittää asian mielestäni. Pelkkä aikataulujen sekaannus mielessä varmaankin ollut toimihenkilöllä.

Ihan rennosti vaan otat ja nautit, kun et joudu tekemään niin paljon töitä.

Rahattomana on vähän vaikea vain rentoutua ja nauttia - toisaalta uusien töiden etsiminenkin on melko mahdotonta näin lyhyellä varoitusajalla.