Lue keskustelun säännöt.
Kuvotan itseäni.
25.11.2005 |
Aamiainen: kahvia
Lounas: kana el maco ateria
Välipala: kolme kuppia kahvia
Iltaruoka: pyttipannu
Iltapala: pari riviä suklaata ja lasi punaviiniä
Hyi, täytyy tehdä heti huomenna parannus.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
erityisesti välipalasi oli hyvin täysipainoinen.
Huomenna vihanneksia, pastaa ja vettä kehiin niin omatunto paranee.