Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun on hirveän vaikea asennoitua täysipäiväisen työn myötä tullevaan aikataulurumbaan

Vierailija
08.08.2012 |

Varsinkin lasten harrastuspäivät eli ma&ke tulevat olemaan sellaisia että jos työvuoroni ei ole aamu ja olen siten kotona klo15.15 niin en ehdi kunnolla näkemäänkään heitä ennenkuin ovat jo lähteneet treeneihinsä:/ olen kotona työvuorosta riippuen klo15.15-17.30 ja heidän harrastuksiinsa on lähdettävä miehen viemään klo16.30-18.15

Toinen juttu mitä on vaikea sietää on se että ovat nyt sitten jatkossa yksin/kaksin kotona iltapäivisin niin että olen 1pvänä vkossa kotona klo15.15 ja muina päivinä myöhemmin, miehen kanssa kyllä sovittu että hän kotiutuisi klo16 mennessä kun itselläni vuoro etten ole täällä vielä silloin. Tämä siksi ettei lasten tarvitsisi olla sitä klo16 pidempään keskenään.

Lisäksi miehellä aikomus tehdä 1 etätyöpävä/vkossa.

Huokaus, edellinen vuosi meni niin että tein töitä 30h/vko mutta ei sillä liksalla elänyt (1500/kk brutto), muuten se oli kyllä loistava aika. No, onneksi nyttenkin työmatka vain tuon n.20min/suuntaansa ja miehellä 10min. Ja paikkani on vakituinen:))

Niin ja nuo lapsoset ovat nyt sitten 3-ja 5-luokalla koulussa.

Miten teillä muilla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi