Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin? Olen varhennetulla äippälomalla ja tylsistyn kuoliaaksi!

Vierailija
08.08.2012 |

Nyt olisi nimenomaan aikaa kotihommille ja sellaisille asioille mitä ei koskaan ehdi tehdä..

Kertokaa joku ikuisuusprojekti joka teillä aina jää tekemättä,jospa saisin vinkkejä :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi satoja!

Vierailija
2/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten mistä sulattaa, jos et synnytyksen jälkeen kauheasti jaksa kokkailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten mistä sulattaa, jos et synnytyksen jälkeen kauheasti jaksa kokkailla.

Lisäksi tee valmiiksi jo ruokaa pakkaseen. Itse en muista syöneeni juuri mitään kotona vauvan synnyttyä. Enkä itse asiassa syö lounasta edelleenkään, kun ei huvita kokkailla, vaikka vauva on jo 5kk.

Ja NUKU!

Niin kyllä ymmärrän tylsistymisesi. Itse kävin koulua laskettuun aikaan asti pari kertaa viikossa, ja silti meinasin tylsistyä kuoliaaksi, vaikka äitiyslomalle jäinkin vasta, kun oli pakko.

Vierailija
4/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastin on täynnä marjoja ja kohta myös sieniä,sinne ei mahdu mitään :)

ap

Vierailija
5/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän miehet kokkaa? En usko ilman ruokaa jääväni vaikken itse tekisikään ruokaa.ap

Vierailija
6/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän miehet kokkaa? En usko ilman ruokaa jääväni vaikken itse tekisikään ruokaa.ap

Ei hän ole päivällä minulle ruokaa laittamassa ;) Iltaisin toki usein kokkaileekin, ja varsinkin viikonloppuisin.

Vierailija
7/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen mikä ihmetytti niin tuo nukkuminen. Entä jos ei väsytä?

Itse aina tylsyyksissäni alan siivoilemaan kaappeja, laatikoita ja vaatehuonetta. Ne ovat meillä aina kauheassa kaaoksessa.

Mitään "ikuisuusprojektia" en tähän hätiin kyllä keksi.

Vierailija
8/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä osa ajatteli että

- mies ei kokkaa koskaan

- mies ei ehdi/halua kokata kun vauva syntyy vaan viettää aikaan teidän kanssanne

- mies tekee pitkiä työpäiviä

Sehän oli ihan hyvä ehdotus siitä mihin voisit aikaasi käyttää mutta osallehan mikään ei kelpaa.

Vierailija
9/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina sitä ruokaa nyt sen verran jää yli kuitenkin..ap

Vierailija
10/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee ruokaa, mutta väittää, ettei osaa leipoa. Eikä siis osaakaan, mutta uskon, että oppisi, jos yrittäisi. Pitäisi varmaan pistää mies pakon eteen, ja alkaa mankua herkkuja ;)

Vierailija
11/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina sitä ruokaa nyt sen verran jää yli kuitenkin..ap

Siis jos aineksina on esim. 400g jauhelihaa ja siitä tehdään jotain, niin yli ei jää mitään. Tupla-annosta ei sitten taas viitsi tehdä, koska seuraavaksi päiväksi jäisi liikaa ja loput menisi kuitenkin hukkaan. Jos aikoo syödä lounaaksi muuta kuin leipää, pitää kokata lounaat erikseen.

Vierailija
12/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita huutikseen / kirpparille (esim. itsepalvelu) myyntiin.

Käyt kaapit ja varastot läpi. Tulee hyvä olo, kun pääsee turhasta tavarasta eroon!

Vierailija
13/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat liikkua, niin käy leffassa ja taidemuseoissa.

Vierailija
14/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tee muuta kuin siivoa päivät pitkät. Tylsistyn tässä koneella, luen av-palstaa ja blogeja... Eilen tein ristikoita. Olen pitkästä aikaa tarttunut myös kirjoihin.

Vauvan vaatteet pitäisi pestä, mutta ei jaksa ihan vielä...

Olen tehnyt pakastimeen ruokaa, mutta ei siinäkään mitään aikaa kulu, koska olen ottanut ihan normiruoasta ne ylijäämät tai tehnyt tarkoituksella vähän isomman annoksen.

Tylsää on!

Vierailija
15/15 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on äitiyslomaa takana jo yli puoli vuotta ja edelleen roikun täällä av:lla kun on helppo vauva eikä niin mitään tekemistä. Ennen syntymää lenkitin paljon koiria, mut nyt sekin on jäänyt kun en koe sitä mitenkään virkistäväksi lähteä vaunujen ja koiran kanssa pihalle.

Normisiivousta kyllä olis ja opparikin odottais. kun sais vaan jostain inspistä.

Odottelen et vauva oppis liikkuu ni olis jotain tähdellistä tekemistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi