"mitä punaisemmat hiukset sitä ruosteisempi kellari" mitä kaksimielesiä sanontoja tiedät??=D
Kommentit (15)
tuo tarkoittaa kuvannollisesti sitä että nainen ei ole harrastanut seksiä pitkään aikaan mitä punaisemmat hiukset on
tuo tarkoittaa kuvannollisesti sitä että nainen ei ole harrastanut seksiä pitkään aikaan mitä punaisemmat hiukset on
et se tarkoittaa et sillä on runsaat kuukautiset
"puhtaasti alatyylinen" tai "ronski" niin kuin tässä muutamissa sanonnoissa on asian laita. Kaksimielisiä tässä kai kysyttiin, sitä nuo kaikki eivät ole, pikemminkin harvinaisen puhtaasti yksimielisiä :).
mä mietin että tarkoitetaanko sitä, että sen punaisemmat häppärihiukset siellä alapäässä vai että sen varmemmin on menkat.
Tainnut ap keksiä itse tämän "hauskan letkauksen"
jos kaipaat jotain muulla tavalla monimerkityksistä, niin käytä sanaa...
tadaa,,,, MONIMERKITYKSINEN
kaksimielinen ON aina härski.
mä mietin että tarkoitetaanko sitä, että sen punaisemmat häppärihiukset siellä alapäässä vai että sen varmemmin on menkat.
Tainnut ap keksiä itse tämän "hauskan letkauksen"
kuukerin nelli teki lasikukon
kkuka keksii???? :D
kuukerin nelli teki lasikukon
kkuka keksii???? :D
on aivan totta, että "kaksimielinen ON aina härski"... MUTTA sen lisäksi se on MUUTAKIN, siis päällisin puolin ei-härski. Sitähän se juuri tarkoittaa se osa "kaksi-" tuossa sanonnassa "kaksimielinen". Jos kerrotaan pelkästään härskejä juttuja, ei ole mitään syytä kutsua niitä KAKSImielisiksi, kun niissä ei ole kaksoismerkitystä, eikö niin? :).
Ja kyllä, ehdottomasi "monimerkityksinen" käy ihan yhtä hyvin, mutta silläkin voidaan tarkoittaa "myös tuhmaa merkitystä".
kaksimielinen tarkoittaa nimenomaan tuhmaa, kaipaat jotain muulla tavalla monimerkityksistä, niin käytä sanaa...
tadaa,,,, MONIMERKITYKSINENkaksimielinen ON aina härski.
Onhan noita paljonkin...
"Älä opeta isääs nussimaan."
"Siitä puhe mistä puute."
on aivan totta, että "kaksimielinen ON aina härski"... MUTTA sen lisäksi se on MUUTAKIN, siis päällisin puolin ei-härski. Sitähän se juuri tarkoittaa se osa "kaksi-" tuossa sanonnassa "kaksimielinen". Jos kerrotaan pelkästään härskejä juttuja, ei ole mitään syytä kutsua niitä KAKSImielisiksi, kun niissä ei ole kaksoismerkitystä, eikö niin? :).
Ja kyllä, ehdottomasi "monimerkityksinen" käy ihan yhtä hyvin, mutta silläkin voidaan tarkoittaa "myös tuhmaa merkitystä".kaksimielinen tarkoittaa nimenomaan tuhmaa, kaipaat jotain muulla tavalla monimerkityksistä, niin käytä sanaa...
tadaa,,,, MONIMERKITYKSINENkaksimielinen ON aina härski.
ok, tää saivartelu kertoi kaiken sun henkisestä kehityksestä. Ei pahalla, mutta kuulostat esipuberteettiin jämähtäneeltä pikkuvanhalta lapselta. Aikuiselle ei mikään erityinen meriitti. Ja varmisti sen, että venyt juuri niin isoon lapsellisuuteen, että olet VARMASTI keksinyt itse tuon omitusen ruoste-"sanonnan".
:D
"Mitä paksummat pylväät, sitä ahtaampi temppeli!"
"Mitä paksummat pylväät, sitä ahtaampi temppeli!"
Mitä rumempi reppu, sitä paremmat eväät!
Olen pitänyt itseäni hyvänäkin sanontojen tuntijana ja tulkitsijana, mutta tuota en ollut ennen kuullut. Millainen on ruosteinen kellari? Eihän kellari yleensä ole rautaa, joka voi ruostua. Vai viitataanko vain väriin?