Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut ei kovin naisellisen näköisiin naisiin?

Vierailija
07.08.2012 |

Hämmennytkö tai ällöttääkö sinua, jos et heti edes voi olla varma jonkun sukupuolesta? Ärsyttääkö kuulantyöntäjänaisen "miehekkyys"? Mistä arvelet ajatustesi johtuvan? Millaisiin käsityksiin, arvoihin tms. mielipiteesi siasta perustuu?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mietin että saavat mut näyttämään vaan entistä paremmalta =D

Vierailija
2/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä pojan näköinen. Joskus pari vuotta sitten mua edelleen luultiin teinipojaksi kun oli lyhyt omanvärinen siilitukka. En minä mitään erikoista ajattele. Ihminen on enemmän kuin sukupuoli, mutta minä olen kuitenkin ei-hetero, joten mielipidettäni ei varmaan lasketa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mietin että saavat mut näyttämään vaan entistä paremmalta =D

Vierailija
4/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään juurikaan ajattele ihmisiä ensisijaisesti heidän sukupuolensa kautta, vaan ihmisinä, persoonina. Sukupuoliajattelu hallitsee vain jos vastakkaisen sukupuolen edustaja vetää minua seksuaalisesti puoleensa. Muuten ihan sama mitä sukupuolta ovat ja näyttävätkö siltä miltä kulttuurissamme ajatellaan ko. sukupuolen edustajan kuuluvan näyttää. Taidan itsekin olla näitä ei-kovin-naisellisia. Mulla on nimittäin tumma erittäin lyhyt miesmallinen tukka enkä pukeudukaan järin naisellisesti.

Vierailija
5/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä pojan näköinen. Joskus pari vuotta sitten mua edelleen luultiin teinipojaksi kun oli lyhyt omanvärinen siilitukka. En minä mitään erikoista ajattele. Ihminen on enemmän kuin sukupuoli, mutta minä olen kuitenkin ei-hetero, joten mielipidettäni ei varmaan lasketa. ;)

Vierailija
6/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että töihin, juhliin, kaupungille, kylään yms puetaan siistit vaatteet, joista erottaa kantajansa sukupuolen. Lisäksi hiukset laitetaan kauniisti ja aikuinen nainen ei kulje ilman meikkiä ympäriinsä.

Mietin aina ryöttäsen näköisiä naisia katsellessani, että heillä on mahdollisesti masennusta tai jotain perustavanlaatuista kurjuutta ollut koko elämä. Mietin, että jos olet nainen, niin mikset halua näyttää naiselliselta ja nauttia kauniista asioista.

Oikeastaan eniten mietin varsinkin kulahtaneiden äitien kohdalla, että miksi nainen unohtaa itsensä? Oma ajatus on ollut aina se, että jos pidän hyvää huolta itsestäni, olen kykeneväinen huolehtimaan myös miehestäni, parisuhteestani, lapsistani, ystävistäni jne. SIinä vaiheessa kun en kykene pitämään huolta edes itsestäni, en kykenen huomioimaan pian muitakaan.

Haluan itse olla myös nainen, vaimo, työkaveri, ystävä jne. En pelkkä kahden pikkulapsen mamma.

Vierailija
7/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulle on siis tärkeää näyttää naiselliselta ja viehättää?

On joo.

Vierailija
8/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tapaisin kaltaisesi jossain ;) Tykkään hyvin paljon poikamaisista tytöistä/naisista. Naiselliset naiset ovat usein hyvin kauniita mutta heihin en kiinnitä sen enempää huomiota. Poikatytöt kääntää mun pään. T. toinen ei-hetero

Vierailija
9/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siinä kuin keneen tahansa. Ja olen itse hyvin naisellinen ja tarkka ulkonäöstäni.

Vierailija
10/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että töihin, juhliin, kaupungille, kylään yms puetaan siistit vaatteet, joista erottaa kantajansa sukupuolen. Lisäksi hiukset laitetaan kauniisti ja aikuinen nainen ei kulje ilman meikkiä ympäriinsä.

Mietin aina ryöttäsen näköisiä naisia katsellessani, että heillä on mahdollisesti masennusta tai jotain perustavanlaatuista kurjuutta ollut koko elämä. Mietin, että jos olet nainen, niin mikset halua näyttää naiselliselta ja nauttia kauniista asioista.

Oikeastaan eniten mietin varsinkin kulahtaneiden äitien kohdalla, että miksi nainen unohtaa itsensä? Oma ajatus on ollut aina se, että jos pidän hyvää huolta itsestäni, olen kykeneväinen huolehtimaan myös miehestäni, parisuhteestani, lapsistani, ystävistäni jne. SIinä vaiheessa kun en kykene pitämään huolta edes itsestäni, en kykenen huomioimaan pian muitakaan.

Haluan itse olla myös nainen, vaimo, työkaveri, ystävä jne. En pelkkä kahden pikkulapsen mamma.

Et ole sitten ikinä kyseenalaistanut sitä mihin sinut on kotona kasvatettu?

Minä ainakaan en kärsi mistään masennuksesta eikä elämäni ole ollut pääosin kurjaa. Päinvastoin, olen ihan hyvin menestynyt elämässä ja vaativassa työssäni. Ehkä juuri siksikin minulla ei ole erityistä kiinnostusta yrittää ansaita arvoani ulkoisella kuorellani, ja lisäksi on tärkeämpääkin ajateltavaa elämässä kuin se miltä näytän.

Mitä tuo "pidä huolta itsestä" sitten yleensäkään tarkoittaa. Minusta pidän itsestäni ihan tarpeeksi huolta, kun pidän huolta perushygieniastani ja pukeudun tavanomaisiin, tilanteen vaatimiin vaatteisiin. Ei minusta itseni huolta pitämiseen tarvi kuulua meikkiä, naisellista kampausta, erityisesti *naisellisia* vaatteita jne. Minä ainakin olen nainen, vaimo, työkaveri ja ystävä vaikka olenkin siilitukkainen nainen jota ei oma ulkonäkö niin kauheasti kiinnosta (ei onneksi miestänikään).

Vierailija
11/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulantyöntäjänainen toki huolehtii itsestään, hänhän on urheilija!

Vierailija
12/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tapaisin kaltaisesi jossain ;) Tykkään hyvin paljon poikamaisista tytöistä/naisista. Naiselliset naiset ovat usein hyvin kauniita mutta heihin en kiinnitä sen enempää huomiota. Poikatytöt kääntää mun pään. T. toinen ei-hetero

Ihan punastun täällä. :)

Vierailija
13/23 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun paljon ja todellakin pidän itsestäni huolta. kun näen kaltaiseni naisen , tunnen mielenkiintoa tutustua häneen ja kuulla hänen ajatuksiaan. Näitä " mistä hyvät ripsenpidennykset2-keskusteluja en ole koskaan jaksanut.

Vierailija
14/23 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutaman millin siilitukka, mutta koen silti olevani naisellinen. Pidän ulkonäöstäni hyvää huolta VAIKKEN meikkaa ollenkaan. En koe, että minun tarvitsisi tuhria naamaani mitään ylimääräistä maalia jotta näyttäisin hyvälle. Pidän ihostani hyvää huolta ja nypin kulmani. Se riittää minulle ja koen itseni kauniimmaksi, kuin useimmat pakkelinaamat joita kadulla tulee vastaan. 

"aikuinen nainen ei kulje ilman meikkiä ympäriinsä. " Minusta tuollainen ajatusmalli on vain säälittävä. 

Vierailija
15/23 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuni on kaikessa yksinkertainen. Jotenkin miellän tyylikkyyden vastakohdaksi "naisellisen" pukeutumisen. 

Vierailija
16/23 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen ulkona juuri sellaisena kuin olen, ilman meikkiä ja omanlaiset vaatteet päällä. Jos jotakuta se ärsyttää niin voi voi. Kunhan hiukset ovat edes jotenkin ojennuksessa se riittää. Ja minusta kyllä tälläisenä on kiinnostunut niin miehet kuin naisetkin, vaikka itse olenkin kiinnostunut vain miehistä. Ei se ulkonäkö ole kaikille kaikki kaikessa.

Eli minulle on aivan sama minkälaisena ja oloisena joku tulee vastaan. Ehkäpä enemän kiinnitän huomiota niihin naisiin jotka eivät osaa kävellä kunnolla korkeilla koroilla.

Vierailija
17/23 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hänellä on joku vakaamus mikä estää lankeamasta/välittämästä/haluamasta kaunistautua naiselliseksi. Seksuaalinen, uskonnollinen, eettinen, poliittinen yms. Harvoin pelkkä käytänöllinen tai mielenterveydellinen syy. Silti jokaisen oma asia

Vierailija
18/23 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2012 klo 23:53"]

Et ole sitten ikinä kyseenalaistanut sitä mihin sinut on kotona kasvatettu?

Minä ainakaan en kärsi mistään masennuksesta eikä elämäni ole ollut pääosin kurjaa. Päinvastoin, olen ihan hyvin menestynyt elämässä ja vaativassa työssäni. Ehkä juuri siksikin minulla ei ole erityistä kiinnostusta yrittää ansaita arvoani ulkoisella kuorellani, ja lisäksi on tärkeämpääkin ajateltavaa elämässä kuin se miltä näytän.

Mitä tuo "pidä huolta itsestä" sitten yleensäkään tarkoittaa. Minusta pidän itsestäni ihan tarpeeksi huolta, kun pidän huolta perushygieniastani ja pukeudun tavanomaisiin, tilanteen vaatimiin vaatteisiin. Ei minusta itseni huolta pitämiseen tarvi kuulua meikkiä, naisellista kampausta, erityisesti *naisellisia* vaatteita jne. Minä ainakin olen nainen, vaimo, työkaveri ja ystävä vaikka olenkin siilitukkainen nainen jota ei oma ulkonäkö niin kauheasti kiinnosta (ei onneksi miestänikään).

vastaus oli erittäin hyvä ja täydellisesti perusteltu. kerrottu myös mahdolliset vaikuttimet sitähän aloittaja kysyi. Onko väärin sanoa eriävää mielipidettä, jos ei vain tykkää pojan näköisistä naisista? 

oikea suvaitsevainen ette ole kumpikaan. Et edes sinä kaiken hyväksyjä, koska et hyväksy sitä, että toiset vain kasvatetaan erilain ja jos he pitävät siitä niin piste thats it. oikea suvaitsevinen ymmärtää ja hyväksyy myö ei suvaitsevaiset

Vierailija
19/23 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rehellisesti sanottuna ällöttää, etenkin jos tunnen tällaisen henkilön olevan musta kiinnostunut. Tarkkaa syytä en inholleni osaa sanoa - ok, ulkonäkö ja ei-toivottu ihailu ei miellytä mutta lisäksi ehkä se, että mua itseäni on joskus luultu oikeasti tai haukuttu kiusausmielessä lesboksi (joka oli synonyymi alimman kastin hylkiölle), enkä halua sitä enää milloinkaan uudestaan kokea. Saman sukupuolen seksuaalivähemmistön edustajan kanssa kaveeraaminen altistaisi sille, ja pelkästään heidän olemassaolonsa muistuttaa siitä millaiseksi joku mutkin on mieltänyt.

Ulospäin en tätä näytä, mutta pidän välit viileinä ja etäisinä.

Vierailija
20/23 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tasan mitään. Jokainen kulkekoon sen näköisenä kuin tahtoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan