Voiko riisiä, jonka parasta ennen -päiväys on 10/2010 vielä syödä?
Kommentit (10)
Niin voipi olla ok, maistamalla se selviää, ei ne myrkyllisiksimole muuttuneet.
Esim homekqsvuahan noihin voi tulla jos ovat saaneet kosteutta esim jos on olleet kylmällä mökillä talvet tms.
Riisissä ikääntyessään usein riisihäröjä.
Ikävä huomata ne vasta kun on koko paketti syöty, usein pohjalla...
Jos niitä ei ole eikä mitään silmämääräistä näy tai hajuhaittoja ole, uskaltaisin syödä.
Riisissä ikääntyessään usein riisihäröjä.
Ikävä huomata ne vasta kun on koko paketti syöty, usein pohjalla...Jos niitä ei ole eikä mitään silmämääräistä näy tai hajuhaittoja ole, uskaltaisin syödä.
Mutta tekisin ensin juuri noin. Jos kaikki vaikuttaa olevan kunnossa niin kattilaan vaan!
riisi on niin halpaa että hakisin kaupasta uutta
Keittäisin ehkä koiralle, jos ei ole näkyvästi pilaantunutta, mutta itse en kyllä välttämättä söisi, vaikka en mikään nirso olekaan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:17"]
Keittäisin ehkä koiralle, jos ei ole näkyvästi pilaantunutta, mutta itse en kyllä välttämättä söisi, vaikka en mikään nirso olekaan.
[/quote]
Ai että koira voi syödä vanhaa ruokaa mutta sinä et? Just..
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:17"]
[/quote]
Ai että koira voi syödä vanhaa ruokaa mutta sinä et? Just..
[/quote]
Juu :D Koira on raadonsyöjä, ihminen ei. Ja minähän sanoin että pilaantunutta en antaisi koirallekaan.
Kyllä tuo suuhunsa pistäisi ällöttävämpiäkin asioita kuin joku vanha, keitetty riisi.
ennen vanhaan ei tunnettu pakkausmerkintöjä lainkaan.