Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huom! Madonnan konserttiin menijät. Pissa asiaa!!!

Vierailija
07.08.2012 |

Menen su siihen konserttiin. Kaverini on ollut siinä aikaisemmassakin ja porukat kuulemma laittaa aikuisten vaippaa jalkaan konsertin ajaksi. Siis ettei tarvis ettii vessaa kesken konsertin. Onko toi nyt ihan hullua vai laittaako muutki, kuin noi mun "hullut" kaverit. En tietty itsekkään haluaisi noissa vessajonoissa aikaani kuluttaa, mutta toi vaippaan pissaaminenkin tuntuu oudolta. Kertokaa nyt muutkin joilla on isoista megatapahtumista kokemusta. Miten menettelisin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin siellä edellisessä konsertissa oli niin tajuttoman monta bajamajaa, ettei vessajonoista ollut huolta...

eri asia sitten kuka haluaa mennä bajamajaan... ;)

Vierailija
2/16 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hullu ideahan toi on, mutta tiedän kans pari jotka tota harrastaa. Ei kyllä ole hääviä jalat ristissä seurata esitystä. Vessoihin kun aina on jonoa. Itse en ehkä silti kehtais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun se kastuu, niin peppukin suurenee. Hah, en ole kuullut mitään noin hullua. Mua ainakin nolottais.

Vierailija
4/16 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä hommaan mun muijalle kans ;D Tultiin viimeksi baarista kotiin niin tämä tyttö pissas kotiovella housuun. (vahinko toki oli)Voisin vähän kettuilla.

Vierailija
5/16 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä mäyräkoiraa on ottaa pohjiksi?

Vierailija
6/16 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sitä siideriä meinataan pohjiksi ottaa. Onko muka tuomittavaa? AP

Vierailija
7/16 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä pysyy paikat kuivina. Pussi klipsillä kiinni vaatteiden alle lahkeeseen vaikkapa. Voihan sen sitten vaivihkaa tyhjentää yleisön joukossa, siinä se lorottelee tyhjäksi itsekseen.

Vierailija
8/16 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä pysyy paikat kuivina. Pussi klipsillä kiinni vaatteiden alle lahkeeseen vaikkapa. Voihan sen sitten vaivihkaa tyhjentää yleisön joukossa, siinä se lorottelee tyhjäksi itsekseen.

Ja voiko kuka vaan laittaa. Rupesi vain kiinnostamaan. Sehän oli vain läpällä sanottua? AP

Vierailija
9/16 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetelkaa juomaan teräviä. Taskumatti mukaan ja sitä rata. Siideripissikset.

Ps.

Epäkäytännöllistä juoda 15 sidukkaa, kun 0,5 jallu ajaa saman asian

Ja kyllä sitä siideriä meinataan pohjiksi ottaa. Onko muka tuomittavaa? AP

Vierailija
10/16 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole kusipäitä siksi, että aina jotkut heistä näemmä joutuvat ramppaamaan pissalla tunnin välein. Jos vessajono kestää puoli tuntia, niin onhan siinä konsertin ilosta puolet hukassa.

Amatöörit ehkä juovat olutta ja siideriä ja ammattilaiset teräviä, mutta onhan siinä mietojen juomisessa oma hohtonsa. Sen lasin kanssa on niin mukava hengailla. Ja ehkä siinä on myös se puoli, että kun välillä pitää käydä pissalla, ei tule niin äkäisesti humalaan. Lisäksi voisi tosin kysyä, että mitä hiton väliä sillä on, mihin sitä menee juomaan, jos juomisessakin pitää olla ammattilainen. Hitonko väliä sillä on, kuinka ihku pimu Madonna on, jos tilaisuudesta ei enää tajua muuta kuin että itse on läsnä.

Vaippoja saa jopa suurimmista tavarataloista. Ja lisäksi niitä kaupittelee Metsäpolku-niminen yritys. Sieltä voi tilata vaikka kotiin. En tosin tiedä, kuinka luotettavia ovat, saati sitten, että imevätkö aikuistenkaan vaipat päällistä pissaa. Kannattanee siis kokeilla etukäteen. Näkymisestä sen verran, että inkontinenssi on suhteellisen tavallinen varttuneiden naisten vaiva, joten ainakin jotkut heistä käyttävät vaippoja. Jos tätä palstaa joku sen ikäinen lukee, niin ehkä hän osaisi kertoa, kuinka sen vaipan kanssa toimitaan niin, ettei koko keikkayleisö tai edes kaverit huomaa.

Ja miksi tämä on seksipalstalla? Tottahan täällä pissaleikeistäkin joskus puhutaan, enkä suuremmin ihmettele, vaikka jotakuta kiinnostaisi vaippaan liruttelu Madonnan jollottaessa ja huokaillessa. Kuvittelisin kuitenkin, että aiheeltaan tämä viestiketju on av:tä parhaimmillaan, ja sieltä saisi vastaukseski vielä asiattomampia ärsytysyrityksiä, mutta mahdollisesti joitakin asiallisiakin vastauksia.

Vierailija
11/16 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilla kokemusta päästää vaippaan ja kuulemma omee hyvin. Itse kyllä olen TODELLA epävarma tämän suhteen. Saa nähdä mihin päädyn. Järkyttyisiköhän joku mies, jos sellaisen iskis vielä illalla. Tajuaisikohan, että vain erityistapaksessa päädytty tälläiseen ratkaisuun. Väkeviä en uskalla juoda, nousee niin nopeesti huiviin.AP

Vierailija
12/16 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla jollain tapaa todella kiihottavaa riisua naiselta vaipat. Sitten tietysti suihkuun yhdessä ja pestäisiin toistemme kullit ja pillut huolellisesti.

Kavereilla kokemusta päästää vaippaan ja kuulemma omee hyvin. Itse kyllä olen TODELLA epävarma tämän suhteen. Saa nähdä mihin päädyn. Järkyttyisiköhän joku mies, jos sellaisen iskis vielä illalla. Tajuaisikohan, että vain erityistapaksessa päädytty tälläiseen ratkaisuun. Väkeviä en uskalla juoda, nousee niin nopeesti huiviin.AP

Vierailija
13/16 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatella jos joskus kaivaisin mukaani miehen jonka housuista paljastuisi vaippa "en yleensä, mutta en halunnut tuhlata iltaa vessajonoissa".

Vierailija
14/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niminen yritys ja sieltä tena slip niin kyllä voi huoletta lorotella.

vaippa pitää saada mahdollisimman tiukalle ja päälle vielä extra tiukat pikkuhousut niin eipä juuri huomaa farkkujenkaan alta tai jos käyttää hametta niin vaippa on kyllä ehdoton valinta.

kannattaa kuitenkin kotona kokeilla että saa pissan tulemaan vaippaan sillä sekin voi olla yllättävän vaikeeta.

Vierailija
15/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistenne päälle ni ei tartte mietti noita vaippa juttuja.

Vierailija
16/16 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen vajakki olisi kyseessä. Miehet eivät nimittäin jonottele kuselle ja paskantaminen vaippaan olisi todellista vähäjärkisyyttä.

Aatella jos joskus kaivaisin mukaani miehen jonka housuista paljastuisi vaippa "en yleensä, mutta en halunnut tuhlata iltaa vessajonoissa".