Sukusi suurin musta lammas?
Kommentit (13)
kaikki sukulaiset tuntuvat aivan tosissaan olevan sitä mieltä, että kun jäin alle kolmekymppisenä leskeksi, minun pitäisi elää loppuelämäni ilman uutta kumppania.
Yks setä ja yks serkku siis olivat alkoholisteja.
En ole käynyt ammattikorkeaa/yliopistoa(lukion ja ammattiopiston vain). Ja sain lapsen jo 24 vuotiaana AVOLIITTOON. Hui kauhistus!
Kun mun mielestä anoppi ja appi vois suksia hevon kuuseen. Ja miehen veli vaimoineen ja lapsineen vois mennä samaa tietä.
Olen sukulaisten mielestä se " outo tyyppi joka vain lukee ja lukee" . ;)
Muutama juoppo on suvussa myös, yksi kuolikin nuorena.
Minäkin olen korkeastikoulutettu, mutta eronnut ja nyt vielä uusperheessä... Hyi kamalaa.
Tämä miehen veli on heidän esikoisensa ja lääkäri, tottahan sellainen kultapoika on ihan ylitse muiden.
Menin naimisiin ulkomaalaisen kanssa ja tein vielä lapsiakin. Hui kauhistus
Pari pankkiryöstöä ja muutama linnareissu enemmän..
Näitä pakkoja on lasten synttärit, joille appivanhemmat on pakko kutsua. Kaikki muut suvun kökkäjäiset laistan aina sillä verukkeella että olen töissä :) t. 14
Olisi kuulemma ollut parempi naida saksalainen, jotka olivat viime sodissa samalla puolella. Onneksi en sentään nainut ryssää :)
En ole kyllä mikään lammas vaan heikkoja karitsoja jahtaava susi, joka ottaa niiltä muilta sukulaisilta rahat ja luulot pois.