Oulun parhaat vauvakirpparit yms
Kuka tietäisi missä Oulussa on parhaat mestat ostaa vauvanvaatteita yms. tavaroita edullisesti esim. kirppareilta!!! Kiitos jo etukäteen! Myös muita vinkkejä vastaanotetaan! :)
Kommentit (5)
sieltä löytyy vanhaa ja uutta. Hyvällä tuurilla löytää hyviä vaatteita.
on paljekirppiksen lisäksi keskustassa Isokadulla lähellä tuomoikirkkoa oleva Weekshop. Sieltä olen ostanut paljon hyviä vaatteita lapsille. Samoin löytöjä voi tehdä SPR:n kirpputorilta, joka on pakkahuoneenkadulla tai kauppurienkadulla(en muista kumpi se oli) rautatieaseman lähellä.
Oon ostanut lähes kaikki vauvan vaatteet ym. Karjasillan Palje-kirppikseltä. Sijaitsee siis siinä Kodin Ykkösen lähellä, Joutsensillalta päin tullessa oikealla. Sieltä olen aina löytänyt tosi hyvää tavaraa, muutenkin paikka on tosi siisti kun vertaa esim. Limingantullin tai Alppilan kirppiksiin. Itse asiassa en ole pitkään aikaan edes käynyt muilla kirppiksillä, koska tuolta on aina löytynyt kaikkea kivaa.
PALJEKIRPPIS ON OULUN PARAS KIRPPIS, UUDEN AIKAISIA, EI MITÄÄN 20V VANHOJA VAATTEITA MYYNNISSÄ YLEENSÄ. ITSE MYÖS PALJON SIELTÄ OSTANUT JA ITSELLÄKIN PÖYTÄ OLLUT SIELLÄ JOSKUS. SIT TOINEN HYVÄ ON HIUKKAVAARAN KIRPPIS LA JA SU AAMUNA KLO 9.00. SIELLÄ MYYJÄT ITSE MYY TAVARAT, VOI TINGATA PAIKAN PÄÄLLÄ.
SE ON AUKI MYÖS VIIKOLLA, MUTTA EI HYVIÄ MYYJIÄ MUULLOIN KUIN LA JA SU.
SUOSITTELEN!
Alppilassa segont hand store >mikroautoradan naapurissa
omasta mielestäni laajat valikoimat ja halpaakin löytyy kiitettävästi
Limingantullissa pohjolan kirppis > realysointi keskuksen talossa
Haukiputaalla myös hyvä kirppis jos sinne asti viittii lähtä
siellä cassa:n takana