Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko utareet tai ryntäät ihania hellittelynimiä rinnoillenne naiset?

Vierailija
07.08.2012 |

Mieheni käyttää myös sanaa meijerit. Ovat kuulemma ihan ok sanoja tai jopa ihania ja seksikkäitä ja mitä vielä, rinnat ja tissit liian kuluneita. Lupasin kysyä teidän mielipiteitä. Mieheni lähestyy siis sanoilla ompa sulla valtavat utareet/ryntäät ja sitten ihmettelee miksen oikein lämpeä..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten (lapsettomana) baarissa joku mies tuli ilmoittamaan, että "onpas sulla kivat maitotykit!"

Vierailija
2/14 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat kannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ryntäät tai meijerit ole sen parempia hellittelynimiä.

Vierailija
4/14 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusin on sitten "ompa isot, oot oikein kunnon emakko", wtf??? Ja tämä oli oikein hellästi ja ihaillen sanottu.

Ap

Vierailija
5/14 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusin on sitten "ompa isot, oot oikein kunnon emakko", wtf??? Ja tämä oli oikein hellästi ja ihaillen sanottu.

Ap

Puhuttelepa jatkossa miehesi elintä norsun käyränä, tikkuna tai prinssinakkina.

Vierailija
6/14 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on viettänyt teinivuotensa navetassa eikä ole oppinut puhumaan ihmisistä oikeilla sanoilla. Mullikka mieheksi?

Vierailija
7/14 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitkään terhakkaat pikku tissit, tai muutaman imetyksen verran vaurioituneet D kupit... vaan todella GH-kupin utareet!

Jos mua mieheni lähestyis moisella sanalla, niin voit olla varma, että se siitä sitten... Hän ei ole koskaan edes yrittänyt, vaan nauttinut riippareistaan täysillä. :D

Tyttärenikin nyt 9v ja kerran se sanoi rintojani utareiksi. Sen jälkeen kerroin pelottavasta tulevaisuudesta. ;)

Kyllä mulla on utareet, mutta se sana on vain mua varten.

Lehmäksikin on sanottu, mutta otan kohteliaisuutena. Olen upea nainen, jolla on kauniit silmät ja vittumainen luonne. :)

Vierailija
8/14 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitkään terhakkaat pikku tissit, tai muutaman imetyksen verran vaurioituneet D kupit... vaan todella GH-kupin utareet!

Jos mua mieheni lähestyis moisella sanalla, niin voit olla varma, että se siitä sitten... Hän ei ole koskaan edes yrittänyt, vaan nauttinut riippareistaan täysillä. :D

Tyttärenikin nyt 9v ja kerran se sanoi rintojani utareiksi. Sen jälkeen kerroin pelottavasta tulevaisuudesta. ;)

Kyllä mulla on utareet, mutta se sana on vain mua varten.

Lehmäksikin on sanottu, mutta otan kohteliaisuutena. Olen upea nainen, jolla on kauniit silmät ja vittumainen luonne. :)

Vierailija
9/14 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei oma mies ole koskaan tuollaisia käyttänyt. Rinnoista puhuu kunniottavasti rintoja ja hyvänäkin siis osaa pitää. En lämpenisi minäkään jos tuollaisilla lehmä nimillä kutsuttaisiin.

Vierailija
10/14 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se maajussi? Jyväjemmareille usein utareet ja meijerit edustaa ruokaa, läpöä ja turvaa.

Vaihda kaupunkilaiseen.

Vierailija
11/14 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat liian kulunut sana?? Ehkä se on kulunut, koska se on turvallisin, silti naisellisin mun makuuni. "Upeat rinnat" vrt. "vaikuttavat utareet", no ei tarvi kahdesti kysyä kumman kuulen mieluummmin.

Vierailija
12/14 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "tissejä" kuvaisi parhaiten sanat mandariini ja itikan puremat. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
14/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti kepulainen :DD