Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä menen ensi viikonloppuna treffeille täydellisen miehen kanssa, mutta hän on ihan..

Vierailija
07.08.2012 |

erilainen kuin minä... Hän on bisnesmies, töissä puku päällä. Hän on ulkoisesti jotain ihan muuta kuin minä. Minua melkein 10-vuotta vanhempikin. Hän on sivistynyt, hillitty, kohtelias. Mutta hänessä on toinen puoli, jota ei juuri ihmisille näytä. Hän on ihastunut minuun, ikuiseen hippityttöön, yh:aan, ei niin hillittyyn, kepeään, ei niin sivistyneeseen.. Meillä on jokin ihmeellinen yhteys.. mutta en tiedä riittääkö se korvaamaan muun erilaisuutemme. Ei musta olisi edustamaan hänen liikelounailleen. Kävisi samallalailla kun Julia Robertsille Pretty womanissa. Mua jännittää. Antakaa jotain neuvoja.. Ja mitä laitan päälle, haluan olla kuitenkin oma itseni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jotain neuvoja, kiitos.

Vierailija
2/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tyyppi ns. paperilla täydellinen, mutta lauseessasi tulee se mutta.

Sanot, että olet hippityttö. No helkkariako sitten suunnittelet koko tulevaisuuden valmiiksi? Mene treffeille, pysy itsenäsi. Jos se sellaisenaan saa miehen pidettyä mukana niin hyvä!

Voihan se olla, että tyypillä on joku elämänhallinnan kriisi ja näkee sut raikkaana vastaiskuna kaikelle sille paskalle, mihin on väsynyt.

Tärkein viestini on kuitenkin: älä menetä itseäsi. Älä lähde muuttumaan yhdenkään miehen takia. Mä yritin, metsään meni. Nyt sentään tiedän, kuka olen, että tulipa sekin koettua kantapään kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tuollainen hippityttö niin tuskin olettaa, että olet samanlainen kuin hän. Ja miksi et voisi laittaa kerran kuussa tai harvemmin (edustustilausuuksissa, juhlissa tms.) päällesi jotain hienompaa..? Jokainen osaa varmasti hyvät käytöstavat yms. Toki erilaista meininkiä kuin tavikset ovat tottuneet duunarihommissa näkemään, mutta kaikkeen tottuu.

Jos pidätte toisistanne, älä anna tuon hämätä, ja tuskin mies arkena kotioloissa hengaa puku päällä.

Vierailija
4/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään että tuossa on taas menossa jokin kuvio jossa täydellinen kusipää etsii itselleen eteisenmattoa. Sori, mutta ainakin sua varoitetiin.

Vierailija
5/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kusipäitä. Mikä sääntö muka se on? Tottahan se on, ettei täydellistä miestä ole olemassakaan, jotain vikaa siinä rikkaassakin on. Mutta tosiaan ei varakkaat aina ole kusipäitä.

Vierailija
6/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hieman samanlainen juttu, paitsi että en ole hippi, johtaja minäkin, mutta ei todellakaan montaa sataa alaista kuten hänellä. Pikkuvaimo kotona oli liian hissukka ja yksinkertainen ja hän etsi näyttävämpää naisseuraa kenen kanssa voi jutella sijoittamisesta tai taloustilanteesta yleensäkin, autoista, politiikasta ym. Sänkyynhän tie vei ja 3v suhteeseen, mutta ei tuo mies olisi koskaan vaimona kestänyt näin itsenäistä ja osaava naista, koska alistamaan minua ei pysty....siihen jäi suhde ja särkynyt sydän..

Vierailija
7/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te vähän aikaa seurustellakin, rakastumisen huumassa pari vuotta. Mutta pitempi yhteiselo tulee olemaan vaikeaa, jos oikeasti toinen on arvomaailmaltaan bisnesihminen ja toinen hippi.

Vierailija
8/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te vähän aikaa seurustellakin, rakastumisen huumassa pari vuotta. Mutta pitempi yhteiselo tulee olemaan vaikeaa, jos oikeasti toinen on arvomaailmaltaan bisnesihminen ja toinen hippi.

Toihan on se romanttisen elokuvan klassinen klisee, että "kova" bisnesihminen kaipaa sisimmässään jotain hippiä itselleen ja sitten eletään onnellisina elämänsä loppuun asti. Oikeesti mä en usko että tarina on psykologisesti kovinkaan uskottava tai jos onkin, siitä tuskin seuraisi mitään kovin onnellista tai kestävää.

Vierailija
9/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tilanteissa käyttäydytään eri tavoin, esim. asiakkaiden kanssa ja ystävien kanssa, sen verran hippikin varmaan osaa? Miten mies käyttäytyy kun olette kaksin? Näkyykö "arvojen" erilaisuus silloin?