Tarkistaako miehesi sun puhelimen/sähköpostin ja tietokoneen?
Kommentit (9)
Ymmärrätkö, että kuvaamasi toiminta on Suomen laissa rangaistavaksi määrätty teko? Tuossa rikotaan viestintäsalaisuutta ja yksityisyydensuojaa.
Kenenkään, vaikka kuinka oltaisiin avioliitossa tai yhdessä, ei pidä antaa tutkia yksityiskirjeenvaihtoaan tai puhelintaan.
Taidan olla aika surkea tyyppi. Älä tee lapsia perhehelvettiisi.
Ymmärrätkö, että kuvaamasi toiminta on Suomen laissa rangaistavaksi määrätty teko? Tuossa rikotaan viestintäsalaisuutta ja yksityisyydensuojaa.
Kenenkään, vaikka kuinka oltaisiin avioliitossa tai yhdessä, ei pidä antaa tutkia yksityiskirjeenvaihtoaan tai puhelintaan.
Taidan olla aika surkea tyyppi. Älä tee lapsia perhehelvettiisi.
hyvä ihminen, jos näin aamusta oot noin kireä, mitä tapahtuukaan iltaan mennessä, luetaan iltiksen otsikoita.
Miksi hän niitä tarkistelisi? Ja ihan vapaasti saisi sen tehdä jos haluaisi. En ymmärrä suhteita, missä toisen kontrollointi on non sairaalla taolla.
En pahastuisi eikä ole mitään salattavaa, mutta ihmettelisin kyllä kovasti.
En pahastuisi eikä ole mitään salattavaa, mutta ihmettelisin kyllä kovasti.
Siis pahastuisin jos ihan sisältöä kävisi lukemaan (mulle tulleet postit on mulle tarkoitettu niiden lähettäjän taholta!), mutta jos vaan tekisi jonkun tsekkauksen, keneltä tullut, niin... No ei hitsi, pahastuisin. Tuntuisi aika karmealta, jos niin pitäisi jostain syystä tehdä. Jos epäilee, niin pitäisi kysyä!
Ei mitään salattavaa ole, mutta jos se tehtäisiin kyttäyshengessä alkoisi sarvi nousta otsaan.
Miksi niin tekisi ja millä oikeudella?
Ei ole ok.
vaikkei puhelimessa ole mitään salattavaa sinänsä. SIlti ihmiset, jotka mulla viestejä laittaa, on oikeutettuja olettamaan, että viestit on yksityisiä.
Sähköpostini salasanaa ei mieheni tiedä, enkä sitä kertoisikaan. Joskus saattaa olkapääni takaa vilkaista. Mutta yksin en antaisi meiliäni lueskella :D