No mikä olisi sopiva summa sisarentyttären häälahjaksi?
En itse pääse menemään äihin, mutta lähetän pienen lahjan ja rahaa. Olisko 100e ?
Kommentit (8)
Ei rasita sinun taloutta kohtuuttomasti. Kyseessä on kuitenkin läheinen. Pienempikään summa ei ole "nolo", jos vaikka 50€ rahaa ja 20€ lahja (vaikka muistoksi iittalan tuikku tms).
En pääse häihin. Lisäksi on sellainen muistolahja, kehystetty "posterikirjoitus"
sellanen summa. Noin läheiselle vähintään se 500€, sillä jo jotain saa ostettuakin.
sellanen summa. Noin läheiselle vähintään se 500€, sillä jo jotain saa ostettuakin.
Voi vittu :D Oletetaan, että häihin tulee 150 vierasta, jokaisella on velvollisuus viedä lahjaksi vähintään se 500e, niin kyllähän sitä jo sitten naimisiinmeno kannattaa, kun häälahjaksikin saa 75000e.
Ei herranjumala, käyttäkää järkeänne. 100e on ihan ok, vieraita ja lahjojia todennäköisesti on useampiakin, joten kyllä sillä yhteissummalla saa jo jotain ostettuakin, vaikka jäisikin tuon 75000e alle.
mutta älä ihmeessä sen lisäksi laita mitään tuikkukippoa. Nuoret inhoaa sellaisia eivätkä halua "pikkukrääsää" kotiinsa liikaa.
nämä häät on tainnu olla aikaa sitte, kun aloitus on viime vuoden elokuulta. Lahja-asiakin jo varmaan ratkaistu ;)
Vaiko 20 e? ....mä olen aivan tyrmistynyt