Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyslomilta paluu töihin,

Vierailija
06.08.2012 |

Kävin sopimassa pomon, jotan en ole aikaisemmin tavannut (vaihtuu koko ajan) kanssa työasioista. Oon ollut 3 v kotona ja palaan kohta töihin. Hän aikoo laittaa minut pääasiallisesti iltavuoroon ja eri paikkaan, missä olen työskennellyt ennen lomia. Entisessä pisteessä tein n.80 % aamua ja viikonloput oli vapaita.

Minulla on 1,2 v ja 2,7 v lapset, jotka aloittavat päiväkodissa. Mies pystyy järkkäämään työt, jotta voi hakea heidät. Etsin aamutöitä kokoajan, mutta vielä ei onnista.

Pelottaa miten kaikki menee ja se jos en löydä pian muita töitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole lapsille vähän pompottamista jos vien ne hoitoon vain 3 h per iltavuoropäivä ja sitten kun olen aamussa ovat 9,5 h.Sopeutuuko ne sellaiseen rytmiin?

Ap

Meidän lapsille ei ollu ongelma, mutta ovat aina jääneet helposti hoitoon. Ite vaan totesin, että on helpompi viedä lapset päiväkotiin syömään, ku laittaa ruoka ite ja hoidella syömiset.. vein tosin melkei aina 9maissa, ehtivät hyvin leikkiä ulkona ja sit ruoka maistu paremmin ja nukkuivat päiväunet, sit olivat unelmahelppoja illat, nauttivat hiljaiselosta ja läheisyydestä aktiivisen päivän jälkeen. Olin tosin vkonloput töissä, että hoitopäiviä oli 15/kk..

Mutta olin mä lopulta ihan puhki, onneks alko ä-loma eikä tarvinnu viedä lapsia enää hoitoon..

Vierailija
2/5 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile nyt ainakin ennenko stressaat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte varmasti halvalla sen päivähoidon, kun tunteja jää niin vähän, alle 4h/ pvä??

Ai niin, jos siellä päivähoidossa alkavat vetistellä, että pitäis tuoda jo aamulla yhdeksäksi, niin sanot, että teidän perhe tarvitsee päivähoitoa vasta iltapäivästä kun sulla on iltavuoro. piste.

Vierailija
4/5 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sopimuksessasi lukee? Aika suuri muutos entiseen toimenkuvaasi verrattuna, siis noi työajat, miten viikonloput - joudutko myös niitä tekemään? Ymmärrän että työnsuorituspiste voi muuttua mutta että työajatkin noin paljon. Olisitko itse halunnut jatkaa entisenlaisesti?

Itse palaamassa myös töihin hoitovapaalta, lapsi nyt vasta 1,5v. Pyysin erikseen itse nyt iltoja ja viikonloppuja pääasiassa vaikka ennen olen tehnyt n. kerran viikossa vaan iltavuoroa, muuten aamua. Ihan siksi että isä kun tekee 8-16 ja minä iltaa niin ei tarvii lapsen olla hoidossa kodin ulkopuolella niin paljoa. Rankkaahan ne jatkuvat illat tulevat varmasti olemaan.

Vierailija
5/5 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole lapsille vähän pompottamista jos vien ne hoitoon vain 3 h per iltavuoropäivä ja sitten kun olen aamussa ovat 9,5 h.Sopeutuuko ne sellaiseen rytmiin?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme