Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! taisin saada 6 vk:n opesijaisuuden!

Vierailija
06.08.2012 |

En uskalla hehkuttaa muualla kuin täällä anonyyminä. Gradu puolessa välissä eikä enää mitään muuta, ehdin luultavasti tehdä gradunkin valmiiksi ennenkuin tuo sijaisuus alkaa.

Jänskättää jo nyt :) Aineenope olen, mut luokanopen sijiseksi menossa. Pakko ottaa kaikki mitä vastaan tulee, olen aivan PA :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan anna itsesi pelästyä siitä että 6viikkoa on ehkä raskain sijaisuuden pituus, mitä on. Euraavat tulee oleen helpompia.

Vierailija
2/2 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on sillain haastava, että kyseessä on yhdysluokka ja sijaisuus loppuu joulukuun alkuun.

Pitäis oikeasti itsenäisesti osata edistyä asioissa ja pitää tarkkaa kirjaa oppilaista. Ajattelin myös pitää useita pikku kokeita, jotta töihin palaavan open jouluarvostelut helpottuisi.

Hui! :) Mutta tosta saa ihan älyttömän hyvää kokemusta organisoinnista (neljä luokka-astetta samassa) ja suunnittelusta! Pitää varmaan plarata opsit läpi. Ei tee pahaa muuten pahaa tällein aineenopellekaan tutustua siihen, mitä alakoulussa pitäisi käydä läpi. Onneksi koulu on tuttu, olen ollut siellä ennenkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan