Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alkaako 28-vuotias äiti olla jo "vanha" äiti?

Vierailija
06.08.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää jankata. Pidän ap:tä vähän hidasälyisenä.

Vierailija
2/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asut

a) maalla tuppukylässä

b) sinulla on peruskoulu ainoa koulutus

c) olet lesta tms.

Muuten EI TOD!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 39v raskaana oleva äiti, ja minä ainakin olen terve, loistokunnossa, nuori, hoikka, urheileva äiti. Tuttavapiirissäni akateemisia, eli pitkät opiskelut) kaikki saaneet lapsensa vasta 35+ iässä. Mutta jossain maalla, jollain joka käynyt peruskoulun jälkeen vuoden emäntäkoulun, voi toki ajatella olevan jo " liikaa ikää" noin niinkuin teoriassa, tosin absurdilta kuulostaa silti. Kaupungeissa lähes jokainen ensisynnyttäjäkin on yli 30v...

Vierailija
4/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan.

Vierailija
5/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensisynnyttäjien keski-ikä taitaa olla jo yli 29.

Vierailija
6/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se silti tarkoita että silloin olisi parhaassa synnytysiässä,sen huomaa lapsettomuuden lisääntymisestä samaan tahtiin synnytysiän nousun kanssa.

Vierailija
7/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla paikkeillahan ne lapset nykyään useimmiten saadaan.

Vierailija
8/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensisynnyttäjien keski-ikä oli 28,4 vuotta. Täältä löytyy tilastotietoa:

http://www.stat.fi/til/synt/2011/synt_2011_2012-04-13_tie_001_fi.html

Vierailija
9/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 39v raskaana oleva äiti, ja minä ainakin olen terve, loistokunnossa, nuori, hoikka, urheileva äiti. Tuttavapiirissäni akateemisia, eli pitkät opiskelut) kaikki saaneet lapsensa vasta 35+ iässä. Mutta jossain maalla, jollain joka käynyt peruskoulun jälkeen vuoden emäntäkoulun, voi toki ajatella olevan jo " liikaa ikää" noin niinkuin teoriassa, tosin absurdilta kuulostaa silti. Kaupungeissa lähes jokainen ensisynnyttäjäkin on yli 30v...

Voit olla hoikka ja urheileva, mutta nuori et todellakaan ole ollut enää vähään aikaan. Vaikka kaupungeissa naiset alkais lisääntyä vasta viiskymppisenä, se ei tarkoita sitä että he olisivat nuoria.

T. nainen 35

Vierailija
10/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen liian vanha tekemään enää lapsia. Yksi lapsi mulla on, mutta enempää en halua. Toivoisin saavani nelikymppisenä jo lapsenlapsia enkä todellakaan haluaisi enää silloin tapella teini-ikäisen kanssa.

Vierailija
11/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias äiti on siis jo lapsen/lapset hankkinut. Epäilen että hän on ollut äiti max 10 vuotta ja kun naisten keski ikä lienee 80 vuotta, jolloin he ovet olleet äitinä reilut 60 vuotta. Niin sanoisin että 28-vuotias äiti ei ole vielä vanha.

Terveisin 37-vuotias äiti

Vierailija
12/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen liian vanha tekemään enää lapsia. Yksi lapsi mulla on, mutta enempää en halua. Toivoisin saavani nelikymppisenä jo lapsenlapsia enkä todellakaan haluaisi enää silloin tapella teini-ikäisen kanssa.

Vierailija
13/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla hoikka ja urheileva, mutta nuori et todellakaan ole ollut enää vähään aikaan. Vaikka kaupungeissa naiset alkais lisääntyä vasta viiskymppisenä, se ei tarkoita sitä että he olisivat nuoria.

T. nainen 35

nykyajan nelikymppistä voi hyvin sanoa nuoreksi.