Raskausoireena " hiukset suussa" ???
Onko teillä kellään ollut näin omituista raskausoiretta: kaiken pahoinvoinnin ja närästyksen lisäksi tuntuu vielä siltä, että suussa on koko ajan hiuksia/karvoja ja yököttää ihan kamalasti, mutta ei sieltä silti mitään löydy.
Mulla oli ensimmäisessäkin raskaudessa tämä homma ja nyt tässä toisessakin. Olenkohan omien neuroosieni uhri vai onko jollain muulla vastaavaa inhottavaa kokemusta??
Kommentit (3)
Odotan nyt kolmatta lastamme ja kakkosen odotuksessa mulla oli alkuraskaudessa kokoajan " karvoja suussa" vaikkei mitään ikinä suusta löytynytkään.
Oikein laitto välillä yökäyttämään ku tuntu et karva on ihan tuolla kurkussa;)
Tässä raskaudessa ei ole " karvoja" tuntunu eikä siis ekassakaan.
Hmm.ekasta tuli tyttö,toisesta poika ja tästä on ultrien mukaan tulossa tyttö;))
mun tuntemuksesta tässä raskaudessa, ekassa ei tuollaista ollut (poika tuli by the way...) Nyt se tuntemus on mennyt ohi jo rv 13+0
Alkoi ihan naurattaa kun luin otsikon kun heti arvasin, että joku kohtalotoveri kirjoittaa :)
äitimiia
Odotan toista lasta ja molemmissa raskauksissa on ollut " karvoja suussa" . Ensimmäistä odottaessa vaiva oli tosi kiusallinen pitkään: oksensin monesti sen takia ja yritin kaivella suusta karvaa pois :) No, nyt olen tajunnut, että ei siellä oikeasti ole karvaa, vaikka siltä tuntuis.