Isot tissit on niin out.
Kommentit (12)
pitää sitten vissiin lähteä heti huomenna pienennysleikkaukseen.
Onko ne muuten joskus olleet in?
Minä en ainakaan ole sellaista huomannut.
olipas nokkelaa, luovaa ja todella yllättävää väittää että olen kateellinen lättätissi :D
oikeesti, megautareiden hohto kuuluu menneisyyteen. isot tissit on koomiset ja saa ihmisen näyttämään pulskalta.
hoikka muodoin eli myös isoin tissein! Itselleni on moiset suotu ja olen ylpeä niistä! :)
Isot jalat on niin in. Herätkää jo 80-luvun töppövarvasmammat, 2010-luvulla käytetään vain isoja kavioita!
Hohhoijaa, aattelitko saada once again tästä loppuun kulutetusta aiheesta megaketjun aikaiseksi. wrong, idiootti.
Hohhoijaa, aattelitko saada once again tästä loppuun kulutetusta aiheesta megaketjun aikaiseksi. wrong, idiootti.
älähän hermostu lehmätisukka ;)
eikä niille mitään tarvii tehdä jos ette ite halua.
mun puolesta saatte pitää löllöutareenne ja silaripallonne mutta huvittavaa, miten joidenkin itsetunto näyttäisi rakentuvan TISSIEN varaan, varsinkin löllöjen läskitissien. en ymmärrä??!!
kyllä nykytrendi selvästi suosii pientä rintavarustusta.
älähän hermostu lehmätisukka ;)
eikä niille mitään tarvii tehdä jos ette ite halua.
mun puolesta saatte pitää löllöutareenne ja silaripallonne mutta huvittavaa, miten joidenkin itsetunto näyttäisi rakentuvan TISSIEN varaan, varsinkin löllöjen läskitissien. en ymmärrä??!!kyllä nykytrendi selvästi suosii pientä rintavarustusta.
miks kaupat notkuu sitten topattuja rintsikoita?
miks kaupat notkuu sitten topattuja rintsikoita?
sellasia geelitäytteitä jne myydään taas siksi kun juntit ei aina ihan pysy perässä ja liikkeet haluavat kerätä rahat pois myös junteilta.
siks esim suomi-kaupat pursuu toppaliivejä, noloa :DD
ap
hoikka, mutta muodokas. Pyöreä pylly, d kupin tissit ja kaunis vyötärö. Pienet tissit saa laihan naisen näyttämään pojalta ja lihavan hassulta. ISOT tissit on out, siitä olen samaa mieltä, parhaat on kokoa d.
Mulla on just parhaat d-rinnat!