Onko teitä kiusattu uimahallissa. Minua kiusattiin tänään Flamingossa.
Olin lapseni kanssa ihan normaalisti uimassa, kun huomasin että suomalainen mies ja aasialainen vaimonsa katselivat minua naureskellen kauempaa. Jokin hetki tämän jälkeen kuin itsekseni niin mies lähti polskimaan raivokkaasti roiskuttaen suoraan naamalleni. Siis lähti sillä hetkellä kun olin uinut hänen kohdilleen. Vaimonsa nauroi. Tämän jälkeen aasialainen vaimo ui kahdesti minua päin takaa. Molemmat 30-40 vuotiaita, hoikkia, asiallisen näköisä, ei mitään erikoista. Miehellä tatuointeja kuten kaikilla nykyään. Käsittämäntöntä. Itse olen jo yli 40 v.
Kommentit (15)
Mulkoilit pahasti. Eli ei mitään. Olisit hakenut uimavalvojan paikalle ja sanonut mitä tapahtui. Jos mitään ei olisi tapahtunut, tämän älkeen viesti palauteivulle.
Uimahalleissahan on valokuvaus kielletty. Olin eräässä kylpylässä, jossa eräs nainen otti kuvia mm. liukumäkeen jonottavista ihmisistä ja muuallakin. Minua inhotti, sillä olin itsekin ollut suunnalla, minne tuo kamera osoitti. Nämä kuvat eivät olleet mitään ihan lähikuvai vain yhdestä henkilöstä (lapsestaan) vaan kauempaa. Sanoin hänelle, että täällä ei saisi kuvata. Hän pillaistui, että kyllä hän saa, kun on hänen lapsensa syntymäpäiväkin! Lapset olivat isoja koululaisia.
liikennekiusauksessa näin:
Painoin vasemmalla kädelläni sieraimet tukkoon ja löyhytin oikealla kuten paskan hajussa.
Voitin! Hymy hyytyi ja raivostuivat ;-)
Ei ollut edes ruuhkaan vaan lääniä uida missä päin allasta tahansa. Harmittaa kun ei koskaan saa sanottua takaisin mitään.
Mitä lie olivat vetäneet, tai sitten muuten vain järjettömiä moukkia.
Vaikea sanoa mitä itse olisin tehnyt, varmaan lapsen takia yrittänyt käyttäytyä mahdollisimman normaalisti, yrittänyt olla provosoitumatta. Joka tapauksessa, inhottavan ahdistavaa ja törkeää toimintaa.
Sanoitko heistä mitään henkilökunnalle? Jos et, niin voisithan mainita heistä seuraavallakin kerralla.
niin eipä oikein viitsi provosoitua.
Ei taida olla hyötyä seuraavalla kerralla mitään sanoa. Tollasella käytöksellä voi periaatteessa vaarantaa sen lapsenkin turvallisuuden jos käydään lasta vahtivaa aikuista häiriköimään.
enkä uimahallissa mitään huomiota kiinnittänyt.
Minä en osannut kuin ihmetellä ja oli lapsikin siinä huolehdittavana, joka ei onneksi huomannut että äitiä kiusattiin.
Ei muuta iloa kuin sun kiusaaminen. Kurjaa sinulle, ei kai noi idiootit tule vastaan toiste.
pelottavana osoituksena vakavista mielenterveysongelmista enkä niinkään kiusaamisena. Kaikkea sitä onkin, itse olisin kyllä avautunut suorasanaisesti pariskunnalle ja mennyt informoimaan häiriköistä henkilökunnalle.
Olivat ihan tahallaan sua, tuntematonta kanssauimaria kiusaamassa, niin eipä voi nuuta sanoa, kuin että onpas outoa eikä ihan terrvettä käytöstä. Itse olisin varmaan sanonut että " anteeksi, mutta yrittäkääpä ottaa muutkin huomioon, ei ole asiallista törmäillä tai polskia toisten päälle. Tai jos olisin oikein näsäviisas, niin sanoisin että mulla on jo yksi lapsi tässä vahdittavana, en jaksaisi enää aikuisia alkaa komentelemaan. Jos joku käyttäytyisi omituisesti, eikä vaikuttaisi mielenvikaiselta tai päihteiden alaiselta, niin epäilisin että kyseessä on piilokamera...
Mitä lie olivat vetäneet, tai sitten muuten vain järjettömiä moukkia.
Vaikea sanoa mitä itse olisin tehnyt, varmaan lapsen takia yrittänyt käyttäytyä mahdollisimman normaalisti, yrittänyt olla provosoitumatta. Joka tapauksessa, inhottavan ahdistavaa ja törkeää toimintaa.
Sanoitko heistä mitään henkilökunnalle? Jos et, niin voisithan mainita heistä seuraavallakin kerralla.
riittää, että tuollaisella käytöksellä voi vaarantaa sen aikuisenkin turvallisuuden, veden varassa olevan ihmisen häiriköinnissä on aina suuret riskit. Että siinä mielessä henkilökuntakin olisi varmasti kiinnostunut tuollaisista sekopäistä.
Levollisia unia kaikesta huolimatta. Käykää nyt kuitenkin pian uudestaan uimareissulla, jotta saat ikävät muistijäljet korvattua mukavammilla kokemuksilla. Ja muista, että onnistuit tärkeimmässä eli lapsesi varjelemisessa.