Nyt on hätä!! Mitä teen, voiko tätä selittää jollain järkevällä selityksellä?!?
Mieheni ja tyttäreni (18 v.) ovat olleet viikonlopun kahden kotona (mieheni siis ei tytön isä) olen itse ollut reissussa, löysin äsken sängystämme jalkopäästä mytystä tyttäreni alushousut!?!
Millä tämän voi selittää, en ole vielä sanonut tai kysynyt kummaltakaan mitään, olen niin pöyristynyt ja epäuskoinen ja vihainen koska mieleeni ei tule kuin yksi asia, mutta en voi uskoa sitä todeksi!?! AUTTAKAA NYT HYVÄT IHMISET ennenkuin sekoan!!
Kommentit (22)
tyttärelle kelpaisi äidin miesystävä.. Jos oma äitini tuollaista olisi aikoinaan epäillyt olisin varmaan oksentanut jo ajatuksesta!
jonka mies oli tunkenut käytetyt kortsut puvunsukkiin.. Et jaksais, ihan oikeasti!
tyttärelle kelpaisi äidin miesystävä.. Jos oma äitini tuollaista olisi aikoinaan epäillyt olisin varmaan oksentanut jo ajatuksesta!
Kolmas pyörä-blogin salaisuus onkin se että Mikko on Candyn äidin miesystävä? =D
Koska Candyhän aina puhuu siitä miten muuntelee asioita niin paljon ettei kukaan ikinä tunnistaisi =D
Kolmas pyörä-blogin salaisuus onkin se että Mikko on Candyn äidin miesystävä? =DKoska Candyhän aina puhuu siitä miten muuntelee asioita niin paljon ettei kukaan ikinä tunnistaisi =D
uhhhuh, ottaisin asiasta selko melko nopeesti! Aika ahdistava tilanne tosiaan. Kysy tytöltä miksi on jättänyt liakiset alkkarit sänkyynne.
koska aika vauhko äiti pitää olla, että tuollaisesta alkaa edes ajattelemaan mitään likaista. Oikeasti, väärillä urilla ajatusmaailma jo valmiiksi, että näkee tuossa jotain ihmeellistä.
Kotona asutaan. Tytär voi nukkua teidän sängyssä päikkärit, yöunet ja potkia housut jalastaan, pukeutua teidän makkarissa syystä tai toisesta yksin kotona ollessaan (esim hyvä peili siellä tms), koira tai kissa voi kuljettaa vaatteita, tytär voi kuljettaa käydessään ja unohtaa ne sinne, tyttö voi vehdata jonkun pojan kanssa sängyssänne jne jne. Kyllä mun ainakin tuli lainattua vanhempieni sänkyä joskus teininä syystä jos toisestakin. Ja hommailtua 18-veenä siellä poikaystävän kanssa.
onko ne likaset vai puhtaat?
nyt pitää mennä pois hetkeksi kokoamaan ajatuksia, on lähdettävä ulos, en kestä olla täällä ja katsella noita kahta, tulen kyllä takaisin!!
ap
ja kaiva ne pöksyt sieltä sängystä esiin ja kysy mitä tämä tarkoittaa.
Veikkaan että jommankumman pokka pettää ja se on todennäköisesti tyttösi.
ja kerrot löytäneesi ne teidän vuoteen päädystä.
Saat vastauksen kysymykseen hyvin nopeasti.
Jos pesee samassa pyykkikoneessa alusvaatteita ja pussilakanoita, niin alushousuja voi löytyä juuri noin.
onko ne likaset vai puhtaat?
nyt pitää mennä pois hetkeksi kokoamaan ajatuksia, on lähdettävä ulos, en kestä olla täällä ja katsella noita kahta, tulen kyllä takaisin!!
ap
toi on kyllä varteenotettava selitys,että on vehdannu poikaystäväsä kanssa teidän sängyssä.. minkä ikäinen miehesi on?
- Mies on ollut pois kotoa ja tytär on vehdannut poikaystävänsä tms kanssa sängyllä
- Mies on haistellut tyttäresi pikkareita tai muuta vastaavaa
- Mies ja tytär ovat harrastaneet seksiä
Itse uskon ensimmäiseen.
Mun mielestä on hieman pelottavaa, että ensimmäinen asia, joka sulle tulee tuossa tilanteessa mieleen on ilmeisesti...
Mutta kysy hyvä ihminen!
on oikeassa, tai sitten miehesi on tosiaan pettänyt sinua tyttäresi kanssa. Varmaan kivempi ajatus, että jonkun toisen kanssa kuitenkin.
Meidän piski kuskaa milloin mitäkin ympäri taloa.
Ei tuossa auta muu kuin kysyä suoraan.
mietipä ap, jos tähän on viaton selitys ja menet vauhkona kysymään asiaa suoraan. Se sun epääilys jää ikuisiksi ajoiksi teidän kaikkien kolmen välille. Miten sen jälkeen istutte kolmistaan samassa aamiaispöydässä luontevasti.
Nyt tosiaan jäitä hattuuun. Vositiko tarkkailla noiden kahden välistä kemiaa vähän aikaa. karttelevatko katsomasta sua tai etenkin toisiaan silmiin kun ovat sun seurassa jne.
Meillekin sun pitäisi vähän kertoa enemmän miehestäsi. Onko mikä ikä, onko kunnollinen, alkooko, onko pettänyt.
asiaan voi olla viaton selitys, tai sitten ei. Tosiaan jäitä hattuun.
Jos haluat kysyä, kysy kahdenkesken tyttäreltäsi, ei missään tapauksessa molemmilta samaan aikaan molemmilta julkisesti. Sen jälkeen teidän kolmen välit eivät enää ikinä ole normaalit