Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen AV-mammojen kauhistus

Vierailija
05.08.2012 |

Lapsi syntyi kun olin jo 30. Asumme edelleen vuokrakaksiossa kerrostalossa aviomieheni, 1-vuotiaan tyttömme ja lemmikkiemme kanssa. Asuinalueeni on pahamaineinen maahanmuuttajalähiö.

Emme aio ostaa omakotitaloa vaan kerrostalokolmion. Sain lapseni pelkosektiolla, imetin 4kk ja menin takaisin töihin lapsen täyttäessä vuoden. Lapsi on siitä lähtien ollut 8-13 ajan arkipäivisin perhepäivähoitajalla.

Lisää lapsia ei tule, sterilointi on tehty.

Tälläisiä valintoja täällä, ketä pystyy olemaan tuomitsematta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta elämältä kuulostaa.

Vierailija
2/5 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikki kuulostaa ok. Harva pystyy järjestämään lapselle noin lyhyen hoitoajan työpäivien ajaksi. Hienoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee oman elämänsä valinnat. Minulla ei ole mitään sanottavaa sinun valinnoistasi. Jos elämäsi on tyydyttävää ja lapsestasi huolehditaan, niin sittenhän asiat ovat hienosti. Nämä tällaiset aloitukset vain ovat niin äärettömän typerän kuuloisia. Ja turhia.

Vierailija
4/5 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee oman elämänsä valinnat. Minulla ei ole mitään sanottavaa sinun valinnoistasi. Jos elämäsi on tyydyttävää ja lapsestasi huolehditaan, niin sittenhän asiat ovat hienosti. Nämä tällaiset aloitukset vain ovat niin äärettömän typerän kuuloisia. Ja turhia.

Vierailija
5/5 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydelliseltä av-mammalta itse.