Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko jokaisen panosi?

Vierailija
05.08.2012 |

Tuli tällainen mieleen kun äsken sain flashbackin vuosien takaa ja muistin, että ai niin, senkin kanssa olen ollut sängyssä...

Parikymppisenä tuli vähän kokeiltua sitä sun tätä :)

Ja ne tyypit joilla on ollut panoja yhden käden sormien verran, niin joo uskon että muistat kaikki koska olethan kunnon tyttö.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtunee juuri siitä että niitä on vain kolme.

Vierailija
2/16 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain sen takia, että niitä on kaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisenä opiskelijana oli vähän riehakkaampaa, ehkä niitä partnereita tuli silloin useampia (noin 15?) enkä niitä kaikkia muista. Myöhemmin menin naimisiin, erosin ja menin uudestaan naimisiin, joten olen viimeisen 15 vuoden aikana ollut vain kahden kanssa. Kuka niitä vanhoja enää jaksaa muistella...

Vierailija
4/16 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä varmaan edes tunnistaisi jos kadulla vastaan kävelisi. Oli yksi vähän villimpi aika elämässä. Toki olen jo rauhoittunut siitä.

Vierailija
5/16 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkykumppaneita 21. Muistan jokaisen. Yhtään yhden illan juttua ei ole - muutama sellainen kyllä, jonka kanssa sängyssä vain kerran.

Vierailija
6/16 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäpä niitä muistelemaankaan. Eri asia ne joiden on tarkoituskin jäädä mieleen.

Vierailija
7/16 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista nimiäkään

Vierailija
8/16 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies on se 11.

Noistakin 8 olisi saanut jäädä kokematta. Ne oli ne yhden illan jutut ja aivan kamalia.

Vierailija
9/16 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jokaisen kundin jonka kanssa olen ollut, sen sijaan en muista kaikkia lukemattomia yksittäisiä kertoja heidän kanssaan.

Vierailija
10/16 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ehkä voinut jättää väliin. Toisaalta mitä väliä, kokemusta vaan:)

Vierailija
11/16 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyinen mieheni oli myös ensimmäiseni, onneksi olen välillä päässyt vähän muitakin kokeilemaan =)

Vierailija
12/16 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 kappaletta naisia ollut.Jokaisen yhden illan jutunkin muistan hyvin,asennot ja yhdyntöjen määrät niissä.Varsinkin jos meno on ollut tosi rietasta.

Vierailija
13/16 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa touhuttu varmaan lähemmäs 1000 kertaa, miten kukaan voisi muistaa niitä kaikkia?

Vierailija
14/16 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti muista, nuorena piti olla menevä ja tulipa sitä hyväksytyksitulemisen tarvettakin paikattua seksin kautta. Noin sata ensimmäistä seksisuhdetta tuli ennen 24 vuoden ikää, sen jälkeen onkin tullut vain noin 5, nyt 44 v.

Ennen lapsia minulla oli kirjanen, johon listasin jokaisen, eihän nuo kuitenkaan olleet aivan yhdenillanjuttuja.. lasten kasvettua, hävitin muistiinpanoni.

Vierailija
15/16 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan tarkkaa lukumäärää en nyt osaa sanoa näin äkkiä, pitäis yksitellen vähän muistella ja laittaa paperille ylös. Luulisin että nykyinen mieheni mukaanlaskettuna lukumäärä olisi 11. Ikää mulla 23, tossa 18-21 -vuotiaana pidin hauskaa, ja olin välillä aika kevytmielinen. Nuoruuden piikkiin. On siellä muutama joita todella kadun, mutta eipä sille enää mitään voi :D

Sitten tapasin mieheni ja meillä jo yhteinen lapsikin.

No eipä tarvitse sitten keski-ikäisenä harmitella ettei ole kokenut tarpeeksi, tiedän että mieheni on paras :)

Vierailija
16/16 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kolme. Ja ne kolme yritystäkin...

M +40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi