Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän, että ruotsalaiset naiset ovat kauniinpia kuin suomalaiset.

Vierailija
05.08.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa venäläiset miehet ovat komeampia kuin suomalaiset miehet

Vierailija
2/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimpia, kuin suomalaiset. Suomalaiset ovat rumimmasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs arabinaiset...ihanat silmät ja iho ja hiukset...vähänkö oon kade kun oon vaan tämmönen valkonaama, punapigmenttinen blondi....

Vierailija
4/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin ovat kyllä ruotsalaiset miehetkin komeampia kuin suomalaiset. Kummankin sukupuolen kohdalla kysymys aika paljon myös tyylikkyydestä, osaavat pukeutua ja pitää itsestään huolta.

Vierailija
5/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin ovat kyllä ruotsalaiset miehetkin komeampia kuin suomalaiset. Kummankin sukupuolen kohdalla kysymys aika paljon myös tyylikkyydestä, osaavat pukeutua ja pitää itsestään huolta.

oisko ruottalaisilla ja norjalaisilla enempi rahaa käytettävissä itseensä ja hemmoteluun ja vaatteisiin. Ajavat paremmilla autoillakin.

Vierailija
6/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi- ja Keski-idän asukkaat ihan kauniita, mutta valitettavasti tumma karvoitus näkyy selkeästi myös naamassa, naisilla on usein viikset. Ja pullosilmät. Minusta suomalaiset romaninaiset ovat kauniita, niillä on aika vaalea iho ja tumma tukka muttei kuitenkaan naamassa häiritsevän silmiinpistävää karvoitusta.

Suomalaisten perimässä näkyy vuosituhansien takaa vielä mongoliperimä (juu juu, ollaan me puoliksi eurooppalaisiakin). Ihmettelin joskus, miksi ulkomaillakin heti tunnistaa suomalaisen, vaikka pukeutumisessa ei sinänsä olisi eroa, mutta sitten eräs musulmaani mulle kertoi, että suomalaiset ovat kuunaamoja. Sen jälkeen tajusin itsekin: meillä on suuret pyöreät kalpeat naamat ja silmätkin on erilaiset kuin eurooppalaisilla.

Ruotsalaiset tuntuu ehkä sen takia viehättävämmiltä, että he pukeutuvat jotenkin nuorekkaammin ja tyylikkäämmin. Olen itsekin pannut tämän merkille. Minä kuitenkin jostain syystä pidän suomalaisista miehistä eniten, jos ei oteta lukuun tuota pukeutumista.

Vierailija
7/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs arabinaiset...ihanat silmät ja iho ja hiukset...vähänkö oon kade kun oon vaan tämmönen valkonaama, punapigmenttinen blondi....

Vierailija
8/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ah ihanat tummat, paksut ihokarvat ympäri kehoa ja jopa nännien ympärillä (olen nähnyt!)..

Vierailija
9/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah, mitä komistuksia.

Olen vähän katkera ruotsalaisnaisille kun heillä näyttää olevan halvemmat kauneushoitopalvelut kuin suomessa. Keskiverto ruotsalaisnaisen palkalla pystyy hyvinkin maksamaan itselleen kasvojen kohotuksen, solariumin, kivat vaatteet ja silikonitissit.

Taidan muuttaa ruotsiin.

Vierailija
10/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa naisilla ei ole sitä kananpersetukkaa, mikä on ihan jännä ero Suomeen verrattuna. Eron täytyy olla jotenkin kampaajissa, että täällä kampaajat jotenkin suosittelevat että leikataanpas kerroksittain lyhyeksi = kananperse. Joskus epäilen että kampaajat kadehtivat asiakkaidensa kauniita pitkiä hiuksia ja siksi suosittelevat sitä kynimistä. Niin usein näkee sitä että kauniit pitkät hiukset muuttuvat kampaajalla tylsääkin tylsemmäksi kananperseeksi.

Vierailija
11/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertelin Ruotsia, ja kyllä sielläkin niitä kananperseitä näkyy, ainakin maaseudulla. Ja tuulipukuja yhtälailla.

Vierailija
12/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko ruottalaisilla ja norjalaisilla enempi rahaa käytettävissä itseensä ja hemmoteluun ja vaatteisiin. Ajavat paremmilla autoillakin.

enemmän kuin Suomessa. Moni elää sitten luotolla, kun ei raha muuten siihen riitä.

http://www.tv3play.se/program/lyxfallan

Vierailija
13/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Osaavat pukeutua paremmin. Tarkoittaa sitä (kärjistäen), että eivät kulje terveyssandaaleissa sukat jalassa, eivätkä ns. trikoovaatteissa. Siistit kengät, ja esim. pellavahousut ja kiva (paita)pusero ja sopivat asusteet vert. terveyssandaalit, leggarit ja trikoomekko sekä Marimekon kassi.

-Hiukset siistimmät, tarkoittaa sitä että enemmän luonnolliset. Ei mitään sojottavaa kananp*rsettä eikä "liian" värjättyä kuontaloa, esim. punaista/mustaa.

Yksi syy mikä em. vaikuttanee on se, että Ruotsi vanha sivistysvaltio. Eli heillä enemmän aatelisia ym. mikä väistämättä vakuttanut ihmisiin. On tavallaan kautta aikojen nähty sitä parempaa menoa, ja kun talous kasvanut taviksetkin omaksuneet paremmat tavat eri tavalla mitä Suomessa. Monella suomalaisella on esim. juhlapukeutuminen ihan hakusessa.

Vierailija
14/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta. Esim, kun katsoo yleisurheilukisoja niin kyllä ruotsalaiset naiset ovat kauniimpia. Suomalaiset naiset on sellasia pöhöttyneitä pallonaamoja. Miehet myös ovat huonosti käyttäytyviä kaljankittaajia.

Vierailija
15/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin me uralin takaa alunperin tulleet ugrit. Pidempiä, sirompia, vaaleampia. Suomessakin toki rannikolla varsinkin on paljonkin noita enemmän skandinaaveja kuin ugreja, ja ero onkin täällä merkittävä ihmisten ulkonäössä esim. länsirannikolla tai vaikka Pohjois-Karjalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi