Katsoitteko eilen sen Vankilassa ulkomailla-ohjelman?
Tuli muistaakseni Foxilla klo. 20-21.
Kertoi siis 19.v naisesta, joka jäi Barbadoksella kiinni huumeiden salakuljettamisesta, ja jäi sinne vankilaan viideksi vuodeksi. Kun nainen jäi kiinni, hän oli raskaana, ja synnytti lapsen vankilassa. Kolmen kuukauden päästä lapsen syntymästä naisen äiti tuli hakemaan lapsen pois, tai muuten lapsi olisi joutunut lastenkotiin.
Tällä naisella oli jo ennestään yksi lapsi, hänkin kotona naisen äidin kanssa.
Kun viiden vuoden päästä pääsi vapaaksi, lapset oli jo kasvaneet ja asuivat edelleen mummonsa luona jne..
Tämä oli siis tositarina.
Katsoitteko? Itse en ole varmaan ikinä itkenyt niin paljon tv-ohjelman takia, mutta tuota katsoessa kyyneleet virtasi.
Kommentit (10)
Ei minuakaan itkettänyt, lähinnä ihmettelin miten se tyttö voi olla niin hölmö. Ihan uskomattoman pöljä, vaikka olikin vasta 18v! Ei kukaan vähänkään normaaliälyinen lähde salakuljettamaan huumeita, ei varsinkaan kun kotona on pieni vauva. Kyllähän se pitäisi tajuta että kiinnihän siitä jää melkoisella todennäköisyydellä.
Toivottavasti otti opikseen.
Onneksi hänellä oli tukenaan äitinsä, joka hoisi hänen lapsiaan sen ajan kun joutui olemaan vankilassa.
Ihan oikein se sille naiselle oli, mutta ne lapset mua säälitti. Itse en pääsis ikinä yli siitä, että lapsi vietäis mun luota pois kolmen kuukauden ikäisenä, ja se isompi poika siellä kotona ei yhtäkkiä näe äitiään viiteen vuoteen.
Ne pojat on joutunu olemaan monta vuotta ilman äitiään, ja sitten äiti yhtäkkiä palaa kuvioihin kun poikien lapsuudesta on mennyt iso osa hukkaan sen äidin hölmöilyjen takia...
Ne pojat siinä säälitti :(
Ihan oikein se sille naiselle oli, mutta ne lapset mua säälitti. Itse en pääsis ikinä yli siitä, että lapsi vietäis mun luota pois kolmen kuukauden ikäisenä, ja se isompi poika siellä kotona ei yhtäkkiä näe äitiään viiteen vuoteen.
Ne pojat on joutunu olemaan monta vuotta ilman äitiään, ja sitten äiti yhtäkkiä palaa kuvioihin kun poikien lapsuudesta on mennyt iso osa hukkaan sen äidin hölmöilyjen takia...
Ne pojat siinä säälitti :(
Kyllähän se lasten kannalta oli surullinen tilanne. Muttei mua varsinaisesti itkettänyt ne pojatkaan.
Tosta ohjelmasta sai sellaisen vaikutelman, että
ne lapset olivat saaneet mitä parhainta hoitoa ja paljon rakkautta siltä mummoltaan. On sitä pahempiakin kohtaloita. Olisivat voineet joutua vaikka lastenkoteihin, toinen Britanniaan ja toinen Bangladeshiin.
Ne pojat siinä säälitti :(Kyllähän se lasten kannalta oli surullinen tilanne. Muttei mua varsinaisesti itkettänyt ne pojatkaan.
Tosta ohjelmasta sai sellaisen vaikutelman, että
ne lapset olivat saaneet mitä parhainta hoitoa ja paljon rakkautta siltä mummoltaan. On sitä pahempiakin kohtaloita. Olisivat voineet joutua vaikka lastenkoteihin, toinen Britanniaan ja toinen Bangladeshiin.
... Barbadokselle siis...
Hyväuskoisuus ja huumekauppiaiden vakuuttelut sumentavat järjen.
Ei minuakaan itkettänyt, lähinnä ihmettelin miten se tyttö voi olla niin hölmö. Ihan uskomattoman pöljä, vaikka olikin vasta 18v! Ei kukaan vähänkään normaaliälyinen lähde salakuljettamaan huumeita, ei varsinkaan kun kotona on pieni vauva. Kyllähän se pitäisi tajuta että kiinnihän siitä jää melkoisella todennäköisyydellä.
Toivottavasti otti opikseen.
Onneksi hänellä oli tukenaan äitinsä, joka hoisi hänen lapsiaan sen ajan kun joutui olemaan vankilassa.
varmaan parasta mitä niille lapsille voi tapahtua oli se että tulivat jonkun muun kuin vastuuttoman idiootin kasvattamiksi.
Tiedän että äiti teki väärin, mutta silti säälitti äidin ja lapsien puolesta.
En tiiä onks lössi paljoo tsiigannu... muutama vuos takaperin tuli sellanen brittiläinen draama/rikos sarja ku bad girls se toinen niist muijist oli Vicky Alcock esitti Julie Saundersii :D
Thaimaassa salakuljettajapaskat hirtetään.
Ihan oikein moisille -kaulat pitkäksi vaan.
En kyllä itkenyt yhtään, ihmettelin vaan mistä noita typeryksiä löytyy :(
Ja se kun oli niin huolissaan siitä syntymättömästä lapsestaan.. KUka hullu jättää vauvan "vain" kahdeksi viikoksi ja ottaa tuollaisen riskin.
Mikä sua siinä ihmetytti? Tyttö sai mitä ansaitsi. Sääli lapsille, mutta tyttö ei ansainnut lapsiaan.