Mikä myyntitili-kirpputori paras? (pääkaupunkiseutu)
Nyt ei jaksa enää huutonetin ja itsepalvelukirppareiden kanssa... Pakko vain saada viedä vanhat lastenvaatteet jonnekin!
Mitä myyntitili-lkirpputoreja löytyy pääkaupunkiseudulta? Mikä on kokemuksenne mukaan paras? Missä tavara menee kaupaksi? Paljonko mikäkin kirpputori ottaa provikkaa myydystä tavarasta?
Tähän mennessä olen katsonut Lafkania kauniaisista (ottaa 60% tavaran hinnasta!) ja Skidi-Kipparia Kivenlahdessa (ei tietoa provikasta). Minipoppoon konseptit ovat vähän erilaisemmat (ostopalvelu / myyntitili, jonne vaatteet pitää hinnoitella itse), onko kellään kokemusta näistä? Onko muita myyntitilikirppareita tai vastaavia (joissa pääsisi itse vähällä vaivalla)?
Kommentit (16)
Akseli näyttää olevan vielä kalliimpi kuin Lafkan, eli ottavat myös 60% hinnasta ja LISÄKSI 50€ pöydästä. Vaikea kuvitella, että tuosta jäisi enää mitään itselle 2-3 viikon myyntiajassa...
Nellan ja Nutun myyntitiliprovisio näyttää olevan vain 45%. Mietityttää kuitenkin, onko siellä asiakkaita - pari kertaa olen siellä käynyt ja aika tyhjää oli...
Onko kellään tietoa, millaista hintaa Minipoppoo maksaa vaatteista ne ostaessaan?
viikolla Nellassa ja Nutussa oli ainakin kaikki pöydät täynnä ja päivälläkin oli asiakkaita.
T.2
ottavat 29 %, kauppa käy loistavasti ja pitäjät ovat tosi mukavia.
Käyn siellä vähintään joka 2 vko ja aina löydän jotain ostettavaa.
Siis jos katsoo vaikka myytävänä olevien vaatteiden hintoja, niin paljonko Minipoppoo on maksanut niistä myyjälle?
ja heillä viikkovuokra oli 35€ ja ottavat 3% hinnoista eli minusta aika vähän. Hyvin meni kaupaksi.
eli haluan mahdollisimman vähän vaivaa itselleni. Mielellään siis myyntitili, mutta myös tuo Minipoppoon ostopalvelu kiinnostaa.
Itsepalvelukirppiksessa ja Huutonetissä nyt vain tuntuu olevan ihan liikaa hommaa minulle tällä hetkellä...
Mietin myös, että kiinnostaisikohan ketään työtöntä / kotiäitiä / muuten vain tekemisen tai ansioiden puutteessa olevaa av-mammaa ottaa vanhat lastenvaatteeni "myyntitilille". Eli saisi ihan oman mielensä mukaan myydä huutonetissä tai kirppareilla ja tilittäisi sitten minulle vaikka 70% tuotosta ja saisi itse pitää loput :-)
ap
pääset, kun viet minipoppoon ostopalveluun ja loput kippaat (mitkä heille ei kelpaa) uffille.
Paljonko sulla on tavaraa?
Missäs ko.kirppis on? Vantaalla villa lyhdyssä on ollut paljon kävijöitä ja hyviä vaatteita on löytynyt tosi edullisesti.
Minipoppoo maksaa tietääkseni 40 prossaa hinnasta, jolla myy eteenpäin. Itse olen vienyt sinne, kun on niin helppoa. Rahasampohan se ei ole. Esim. jos ulkotakin hinta siellä on kymppi, niin eihän myyjä saa kuin 6 euroa. Mutta saapahan tavarat kiertoon, ja vähän korvausta. Itselläkin sen verran kiireinen aikataulu, ettei huutistouhuihin aika riitä.
Kans vähänkäytetty, kun saa käytännössä tuotot itelleen kokonaan. Myyntihinnassa on pien marginaali, mut se ei oo iteltä myyjänä pois, ostaja maksaa sen
mankkaalla. En muista ihan tarkkaan hintaa, mutta taisi olla 50e + 50% eli aika kallis.
Jos on pelkkiä lastenvaatteita, niin veisin lastenvaatekirpparille. Katso olisiko Nellassa ja Nutussa Espoossa myyntitiliä.
Minipoppoon konsepti oli ainakin ennen toimiva ja pidän siitä, että tuotteet saa itse hinnoitella. En tiedä miten kauppa käy nykyään, kun muuttivat. He myös ostavat vaatteesi, jos et halua nähdä yhtään vaivaa :).