41 v, 170 cm, 61 kg. Tunnen oloni plösöksi. Ikätoverit, kertokaa..
Kommentit (11)
mutta viihdyn tällaisena, en aio laihduttaa.
Ennemminkin olet laihanlainen.
40v, 160 ja 59kg. Mulla myös vähän plösö olo, ja yritänkin pikkuhiljaa saavuttaa normaalitilaani ennen raskauksia 55kg.
Olin ennen raskautta tiukassa kunnossa. 170 cm ja 56-57 kg. Liikuin paljon. Nyt tuo muutama ekstrakilo on kaikki tuossa eturepussa, plääh. Jumpassa ja juoksemassa käyn, mutta vanha mikä vanha. :/
vai läskistä. Voit olla n.s laihaläski, jolloin painat vähän, mutta kaikki on rasvaa, tai voit painaa enemmänkin, mutta rasvaprosenttisi on alhainen ja paino koostuu lihaksesta. Veikkaan siisn ettei sulla ole lihasta.
Paino ei kerro kaikkea, tuntuu, että tota löysää nahkaa on koko etumus täynnä. Kaks lapasta (tissit) ja reppu (maha)
T. ap
Paino ei kerro kaikkea, tuntuu, että tota löysää nahkaa on koko etumus täynnä. Kaks lapasta (tissit) ja reppu (maha)
T. ap
Siellä se lähtee :)
169cm ja painoa tällä hetkellä 62kg ja ikää 44v. Vuosi sitten painoin 63kg mutten liikkunut ollenkaan. Nyt takana vuosi kuntosalia ja tunnen itseni ihan toiseksi ihmiseksi. Paino pudonnut vain kilon mutta käsivarret ja jalat saaneet lihaksia löysän tilalle ja vatsa kirisynyt ja pienentynyt. Oloni on mahtava, enkä halua pudottaa yhtään kiloa.
Ikää 37. Lapsia kolme ja ennen töihin menoa painoin 57 (ennen lapsia 54). Nyt istumatyöläisenä on vaikea Liikkua tarpeeksi paljon. Olen aina harrastanut hyötyliikuntaa mutta nyt työ ja työmatkat nielevät niin paljon aikaa ja loput tahdon viettää lasten kanssa.
Kuntosalilla en ole koskaan viihtynyt mutta jumpassa kyllä. Nyt ilmoittauduin Pilates kurssille joka on niin myöhään että lapset menevät nukkumaan kun lähden sinne. Toivottavsati Pilates auttaa kiinteytymään.
Vähän jo luovuttamassa, kun ei mun treeni oikein tunnu tuottavan tulosta --- oon pistänyt iän piikkiin, että tossa se ny on ja pysyy, se lössykkä eikä lähe millään.
Mutta jos se muillakin "rajan ylittäneillä" on lähtenyt, niin yritetään edelleen.
Hyviä jumppalajeja/ muita treenivinkkejä?
Sorry.