Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kädessä apulannan cd ja toisessa i phone

Vierailija
04.08.2012 |

Mitenkäs mä nyt siirrän tän musan tähän puhelimeen?

AAAPPUUUVAAAA!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minä teen. Kätsää kun lenkillä ei musa katkea, vaikka verkko ois hidas.

Vierailija
2/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallenna musiikki koneelle esim musiikki- kansioon. Tökkää iPhone piuhalla kiinni ja odota että iTunes avautuu. Siellä on ohjeet ylälaidassa, voit luoda uuden soittolistan ja siirtää tallentamasi musan sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sentään... Ei yhteys vaikuta mitenkään musiikkiin joka on tallennettu iPodiin. Kolmosen neuvoilla siis ap!

Vierailija
4/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sentään... Ei yhteys vaikuta mitenkään musiikkiin joka on tallennettu iPodiin. Kolmosen neuvoilla siis ap!

Näin mulle ainakin neuvottiin tekemään ja kävin ihan kaupassa kysymässä neuvoa. Oli muuten tosi hankalaa alkuun saada nuo toimimaan ja sain soittaa ja ravata siellä liikkeessä tosi moneen kertaan. Lopulta kun vähän ääntäni jo korotin, niin sain viimein kunnon palvelua.

2

Vierailija
5/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mulle ainakin neuvottiin tekemään ja kävin ihan kaupassa kysymässä neuvoa. Oli muuten tosi hankalaa alkuun saada nuo toimimaan ja sain soittaa ja ravata siellä liikkeessä tosi moneen kertaan. Lopulta kun vähän ääntäni jo korotin, niin sain viimein kunnon palvelua.

2

IPhonessa on soitin, nimeltään iPod ja sinne musiikki tallennetaan. En tiedä sitten jos Porvoon kaupoissa on eri tapa...

Vierailija
6/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pitäisi olla jo apple id mutta ei anna kirjoittaa sähköpostioisoitetta. Ihan kuin olisi liian pitkä sähköpostiosoite

Vierailija
7/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi