Montako reissua ulkomaille olet tehnyt tänä vuonna?
Kommentit (19)
jos Haaparannassa käyntikin lasketaan, toinen reissu sitten vähän kauemmas..
Itävalta, Sveitsi, Ranska, Saksa, Ruotsi, Viro, Viro, Viro, Saksa, Ruotsi, Venäjä
työmatkat ovat niin mitättömiä ettei niitä oikein pane edes merkille sitten kun niistä on päästy. Ei tosiaan ehdi paljon sitä miettiä missä maassa on...
Vapaa-ajan osalta yksi kunnon lomamatka ja yksi Tallinnan päiväreissu. Tuskin on sen enempää tulossakaan tänä vuonna, ikävä kyllä.
Teen yhden lomareissun vuodessa, aina talvella ja aina lämpimään. Alkaa maistua puulta jos reissaa liikaa, tämäkin on koettu.
Lasten kouluista saa huonosti lomaa. Ja kun vielä keväällä tuli koiranpentu, matkalle ei pääse ihan noin vain.
Talvella olisi tarkoitus reissata Taiwanille.
Kreikkaan, Viroon ja Ruotsiin.
Tarkoitus käydä vielä toinen kerta jommassa kummassa lähimaassa.
Ja olen kotona hoitovapaalla.
ja sekin, koska oli "pakko". Tänä vuonna ei kiinnosta matkata ulkomaille.Ehkä muutaman vuoden päästä enemmän.
Viimeksi taidettiin käydä v. 2008 Ruotsissa ja sitä ennen olin v. 1994 Virossa. Että sellasta matkailua. :D
Olen asuntut kuudessa eri maassa ja minulla on ollut matkatyö 12 vuotta, tuli reissattua ympäri ulkomaita niin, ettei välillä tiennyt missä maassa oli.
Joten ulkomaan reissut ovat toistaiseksi jäissä.
Olen asunut kuudessa eri maassa ja minulla on ollut matkatyö 12 vuotta, tuli reissattua ympäri ulkomaita niin, ettei välillä tiennyt missä maassa oli.
Joten ulkomaan reissut ovat toistaiseksi jäissä.
lomamatka vaan hautajaismatka. Rakkaan ihmisen poislähtö synkensi tosin jälkimmäistäkin matkaa...
Viime kesä raskaana, ja nyt korvatulehduskierteessä oleva yksivuotias. Ei houkuta lentely.. Ehkä parin vuoden päästä kun lapsikin tajuaa mistä on kyse. Ellei nyt sitten eksytä vaikka ruotsinlaivalle :)
meillä harrastetaan enemmän kotimaan matkailua.