Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi lihavan kanssa on ällöttävää ja vastenmielistä.

Vierailija
03.08.2012 |

Vaimo oli 15 vuotta sitten kokoa 38. Ylipainoa on tullut varmaan yli 20 kiloa ja joka paikka höllyy ja perse roikkuu. Seksi on vastenmielistä ja onnistuu vain pimeässä. Yrjö meinasi lentää kun jouduin mökillä katsomaan (siellä ei ole verhoja) hänen isoa finnistä ja höllyvää ahteriaan jo sekä näytti että haisi pahalle.

Ehkä pitää laittaa akka vaihtoon ja ottaa sellainen nainen, joka näyttää hyvältä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielenkäyttösi viittaa keskivartalolihavuuteen jonka on aikaansaanut kaljan kiskominen ja diabetes, niin ja potenssiongelmiakin on.

Ehkäpä eukkosi antoikin takaapäin siksi ettei kestänyt katsoa sinun ihraista rapamahaa päällään.

ps. hengityksesikin haisee

Vaimo oli 15 vuotta sitten kokoa 38. Ylipainoa on tullut varmaan yli 20 kiloa ja joka paikka höllyy ja perse roikkuu. Seksi on vastenmielistä ja onnistuu vain pimeässä. Yrjö meinasi lentää kun jouduin mökillä katsomaan (siellä ei ole verhoja) hänen isoa finnistä ja höllyvää ahteriaan jo sekä näytti että haisi pahalle.

Ehkä pitää laittaa akka vaihtoon ja ottaa sellainen nainen, joka näyttää hyvältä.

Vierailija
2/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin kuntosalilla käynnin, juoksemisen ja urheilun jo nuorena. Ylipainoa minulle ei ole koskaan kertynyt, koska pidän itsestäni huolta.

Vaimo oli hoikka, mutta nyt muistuttaa lähinnä jotain ryhävalasta, joka ei ole mikään kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha sitä on katsella jos silmiin sattuu.

Mika

Vierailija
4/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on joku ihme skitso ylipainoisten naisten suhteen. HÄivy oikeasti.

Seksi on ok ylipainosta riippumatta. Myös laihan kanssa se voi olla kuvottavaa. AP, jos kovin myöhään olet alkanut kuntoilla ja vanhemmiten laihtunut, niin sulla voi olla sellainen ällö riutunut vartalo, jossa nännit katsoo lattiaa ja solisluut näkyy liikaan ja sit maha on sellainen ällö pikkaisen iso ja reisissä juonnetta kun eivät ole enää kiinteät. Tällaisiin miehiin törmännyt. Luulevat että ovat seksikkäitä kun luulevat että pelkkä paino on se juttu. Itse olen oksennusta pidätellyt perääntynyt tilanteista. Että se laihuus ei ole tie onnenn.

Vierailija
5/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään minkäänlainen aktiviteetti kaljamahaisen köntyksen kanssa. Yök. Mutta nainen sen sijaan on kuin kuin Rembrantin maalauksista pyöreine muotoineen.

Vierailija
6/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ok ylipainosta riippumatta. Myös laihan kanssa se voi olla kuvottavaa. AP, jos kovin myöhään olet alkanut kuntoilla ja vanhemmiten laihtunut, niin sulla voi olla sellainen ällö riutunut vartalo, jossa nännit katsoo lattiaa ja solisluut näkyy liikaan ja sit maha on sellainen ällö pikkaisen iso ja reisissä juonnetta kun eivät ole enää kiinteät. Tällaisiin miehiin törmännyt. Luulevat että ovat seksikkäitä kun luulevat että pelkkä paino on se juttu. Itse olen oksennusta pidätellyt perääntynyt tilanteista. Että se laihuus ei ole tie onnenn.

vastaukseni olisi ollut täysin hyväksyttävä jos sukupuolet olisivat olleet toisinpäin. ja sama.

Mika

Vierailija
7/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä ei ollut mitään asenteellista vai oletko lukenut kaikki hänen viestinsä?

Vierailija
8/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mielestä ylipainoinen lihava nainen on ruma ja muistuttaa enemmän ryhävalasta kuin Rembrantin taulua niin mitä sitten? Se on minun mmielipiteeni ja väitän että 90% miehistä on kanssani samaa mieltä. Jos mies saa valita että katsooko hän Playboy-lehden misuja vai jonkun Ylipainoisten naisten kalenteria niin mitä luulette? Se että nainen on lihava ei tee hänestä tyhmää mutta ruma se on ja sillä siisti.

Vierailija
9/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Note to self :D

Lihavampikin voi tehdä itsestään hiukan herkumman, jos jaksaa vähän puunata kroppansa kanssa. Jotain kimmeltävää ja tasottavaa voidetta kroppaan, finnit veks ja puhtaat paikat. Ehkä sheivauskin.

Vierailija
10/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä ei ollut mitään asenteellista vai oletko lukenut kaikki hänen viestinsä?

koska ovat lihavasta äidistä ulospuskettu. Että sellainen Mika!

Vierailija
11/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miestäni häiritse hyllyvä pyllyni, päinvastoin näyttää nauttivan siitä. Kuvaa minua myös usein ja on kimpussa muutenkin.

Vierailija
12/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa joka käsitteli ylipainoisten oikeutta tulla raskaaksi ja hankkia lapsia. Oli kyllä niin etovan nöyryyttäviä hänen kommentinsa siellä että hyi helvetti. Ja nyt kun saman henkisiin törmäsi täällä niin väkisinkin tulee fiilis että sillä on jokin erityisskitso ylipainoisiin naisiin. hyi hyi hyi hyi hyi

Vierailija
13/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka on kuohittu on Eunukki ja ei se Eunukki siitä miksikään muutu, vaikka kaikki hänen ystävänsä häntä puolustaisisvat ja kehuisivat.

Menikö jakeluun?

Vierailija
14/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiusaa!

Vierailija
15/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien naisten suurin ongelma ei ole itse lihavuus vaan mielenterveysongelmat, joiden seurauksena tulee usein lihavuus.

Jos ihminen on itse sinut oman ylipainonsa kanssa niin ok, mutta te jotka häpeätte höllyvää vatsaanne tai roikkuvaa ahteria, tehkää kaksi asiaa:

1) Harrastakaa liikuntaa, jossa hengästyy vähintään 2 tuntia päivässä.

2) Syökää vähemmän kuin kulutatte.

= Tulette laihtumaaan ja tämä on faktaa!

Vierailija
16/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiusaa!

Vierailija
18/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pitäisikö tunkea takaisin"? jos hölmö kysyy, niin toinen vastaa.

Mika

Vierailija
19/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

= Tulette laihtumaaan ja tämä on faktaa!

Vierailija
20/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmia varmaan. Vain ns. Mika itse sen tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän