Korkein kuume, mitä sinulla on ollut?
Minulla oli 41,2 astetta kuumetta 6-vuotiaana sairastamani keuhkokuumeen aikaana.
Kommentit (32)
Keuhkokuumeen aikana. Muuten mulla ei kyllä yleensä ikinä ole kuumetta.
40 ja risat oli ekan abortin jälkeisessä tulehduksessa.
Tokan abortin aikaan 41, ja kolmannen aikaan vielä hieman enemmän, ja voitte arvata että oli helvetti irti. Pistin letkut tuon jälkeen kiinni, koska alkoi pelottaa henkeni puolesta.
40 astetta influenssassa. Olin silloin noin 10-vuotias.
Hourailin tuolloin, minulla oli kuulo- ja tuntoharhoja. Mutta ne loppuivat, kun kuume aleni.
41.8 keuhokuumeessa keväällä. Ikää 28v. ja sairaalareissuhan siitä tuli.
45.4 c ja selvisin.
Nykyään asun täällä jenkeissä alueella
Area 52
keuhkokuumeessa 27 vuotiaana, ja viikko kotisairaalassa tipassa kiinni:(
Kun olin n.10v. Sairastin samaan aikaan angiinaa, silmä- ja korvatulehdusta. Sinilevää siitä syyteltiin, mutta tiedä sitä sitten.
kaksi kertaa; 1. umppari puhkesi
2. rintatulehdus
alle alle vuotiaana pahan keuhkokuumeen ja silloin kuulemma kuume nousi 41,8 asteeseen eikä antibiooteista huolimatta alkanut laskemaan. Äitini kertoi että olin ollut sairaalassa ja minua oli pidetty jäävedellä täytettyssä ammeessa jotta kuume saataisiin laskemaan...
niin 39.9 astetta, en tiedä onko pienenä lapsena ollut enemmän, todennäköisesti ei, kun en ole kuulemma juuri sairastellut.
nousi kuume puolessa tunnissa yli 40 asteen.
Pisimpään yli 40 asteen kuume kesti keukokuumeessa.
38,2. Silloin olin sairaalassa ja sain kuumekouristeluja. Normaalikehonlämpö on 35.5-35.9.
Eivät meinanneet edes ottaa lääkäriin vaan olisi pitänyt lähteä varuskuntasairaalaan, jonne oli matkaa lähes 100km. En olisi siinä kunnossa jaksanut, onneksi lääkäri muutti mielensä kun valuin pitkin käytävän seiniä ;)
Syynä keuhkokuume.