Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat menkat keskenmenon jälkeen, millaset?

25.11.2005 |

Varsinkin te joilla keskenmeno on sattunu isommilla viikoilla...

Mulla todetttiin rv21 vauvan kuolleen kohtuun rv16+ ja cytotecin avustamana synnytin.,

Jälkivuoto kesti jotain 2vkoa ja tasan kuukauden ja kahen päivän päästä tuosta synnytyksestä tuli menkat. Mut nyt huolenaihe on se että nää menkat on kestäny huomena jo kaksviikkoa..

Onkohan normaalia?

Mitään suurempia kipuja ei ole, kuumetta ei ole eikä mitään muutakaan muutaku et kirkasta verta on nyt vuotanu pidemmän aikaa... Alussa tuli rtuhrua ja tummaa verta mut nyt on jo kohta viikon verran tullu sellasta ihan kirkasta verta, ei paljon mut sen verran et on pidettävä sidettä.

Maanantaina soitan kyl jonnekin ja kysyn et mitä tehä jos nämä ei nyt viikonlopun aikana lopu.

Kellään kokemusta??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla keskenmeno viimekessänä kun viikkoja takana 15-16. Ekä ja tokatkin menkat tosi runsaat ja pitkät.

Vierailija
2/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla keskenmeno helmikuussa rv 18+0. Synnytin mutta istukka ei tullut ulos, ja 6 tunnin vuodon jälkeen lähettivät kaavintaan.

Vuoto jatkui vielä 4 viikkoa. Toinen kaavinta piti tehdä jotta kaikki istukkamateriaali saatiin pois. Menkat alkoivat aika lailla tasan neljä viikkoa toisen kaavinnan jälkeen. Menkat olivat minulla vähemmän runsaat kun ennen raskautta, jolloin kärsin erittäin runsaista menkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuulimuna rv 9 lokakuussa, vuoti itsestään pois (toivottavasti...). Jälkivuoto kesti 3,5 viikkoa, sen jälkeen reilu viikko tyhjää ja alkoi menkat, jotka on kestänyt nyt 2 viikkoa. Kunnon vuotoa tosin vaan viikko ja muuten tuhrua. Saisivat kyllä jo loppua. Kai se kuuluu asiaan, vaikka itsekin olen miettinyt, että onko normaalia. Itseäni ainakin tökkii, kun ennen km:oa vuosin 2,5 viikkoa eli nyt on ollut 10 viikkoa vuotoa putkeen, paitsi se 1,5 viikon tauko välisssä.

Kun neuvolasta kyselin, että kuinka pitkä vuoto on normaalia niin pitivät oleellisena sitä, että onko kipuja ja/tai kuumetta. Ja kun ei ollut niin ei ilmeisestikään niin vaarallista.