Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein investoit itseesi hoidoilla? Kavohoito, jalkahoito, hieronta jne?

Vierailija
03.08.2012 |

Kasvohoidossa käyn ehkä noin 1krt/vuosi (kävisin useimmin jos olisi rahaa) mutta hierontaan laitan enemmän, hieronnassa käyn noin 1 kertaa/kk, jos käynnit jaetaan vuodelle

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kun minua lääpitään ja muutenkin koen, että tuollainen olisi ajan ja rahan hukkaa. Kampaajallakin jaksan istua vain vaivoin. En tarvitse hierontaa, koska lihakseni pysyvät kunnossa joogan avulla. Naamioita osaan itsekin sivellä kasvoilleni, eikä jaloissani ole sellaista hoidettavaa, jota en osaisi hoitaa itse.

Vierailija
2/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodessa ja jalkahoitajalla myös pari kertaa. Kampaajalla käyn ehkä 7 kertaa vuodessa. Lisäksi on kuntosalin kuukausimaksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joogatunnit/-kurssit vievät kaikki ylimääräiset rahani.

Vierailija
4/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyskin ruveta kyselemään, missä sitä on tarjolla ja mihin hintaan.

Vierailija
5/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiustenleikkauskin maksaa vain 12€ kampaamokoulussa.

t.opiskelija

Vierailija
6/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ystäväni kosmetologi on sanonut ettei se minun ihoani mitenkään hyödyttäisikään.

Jalkahoitoon aion mennä joskus kun vaan "ehdin"

Vierailija
7/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole siitä etteikö mulla olisi periaatteessa siihen varaa, ei vain tunnu hinnan arvoiselta. Ja aikakin on vähissä.

Vierailija
8/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista en piittaa. Olen käynyt kasvohoidossa viimeksi silloin kun odotin tytärtäni. Ja hän täytti heinäkuussa 20 vuotta, joten joko olisin ansainnut toisen kasvohoidon? ;)

Vierailija
9/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jalkahoidossa ja kampaajalla n. 4 kertaa vuodessa

- sokeroinnissa 4-5 kertaa vuodessa

- kasvohoidossa 1-2 kertaa vuodessa (tämä ihan hemmottelumielessä, iho hyvässä kunnossa)

- hierojalla pitäisi käydä, viimeksi kävin 1,5 vuotta sitten 5 kertaa

Noista ei mikään ole erityinen tapahtuma. Käyn jos on fiilis ja tarve, onneksi taloudellinen tilanne mahdollistaa sen. Tuo on keskimääräinen rytmi, joskus useammin, joskus harvemmin.

Vierailija
10/16 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. kerran kuukaudessa, samoin käsihoidossa. Vahautan sääriäni n. kerran kuukaudessa. Jalkahoito on ihanaa hemmottelua!!

Kampaajalla 2-4 krt vuodessa. Hieronnassa kävin ennen suht säännöllisesti, mutta nykyisin liikunta pitää niskat kunnossa. Kasvohoidossa olen joskus käynyt, mutta nyt en pitkiin aikoihin. Iho on hyvässä kunnossa ja nautin enemmän esim. jalkahoidosta.

Vierailija
11/16 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kerran kuussa. Toinen jalka on lyhyempi kuin toinen, niin hieroja laittaa sen paikalleen ja taas jaksaa.

Kasvohoito pari kertaa vuodessa, samoin jalkahoito. Kampaajalla käyn noin kerran kahdessa kuussa. Ja ikää mulla 42v.

Vierailija
12/16 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hierontaan joka päivä 3h!!

Vierailija
13/16 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoidossa olen käynyt viimeksi 2 vuotta sitten, jalkahoidossa kävin elämäni ekan kerran nyt kesällä, hieronnassa en ikinä. Kampaajalla 3 kertaa vuodessa.

En tiedä mistä on kiinni, saamattomuudesta ajan varaamisen suhteen kai. "Kun ei voi tietää, jos sille päivälle tuleekin muuta." Hei pliis, naiselle, jolla ei ikinä ole mitään! =D

Vierailija
14/16 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalohoito kahdesti vuodessa. kadun päässä olevassa talossa on hierontapaikka, joten hieronnassa tulee käytyä useinkin.

Vierailija
15/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoidossa käyn aina kun menen naimisiin, mitä on tapahtunut tähän mennessä kerran. Hierojalla käyn jos pää ei enää käänny. Muualla en käykkään.

Vierailija
16/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoidossa viiden viikon välein.