Uskotko, että useatkin miehet tykkäävät pyöreistä naisista?
Uskotko sitä asiaa todeksi että miehet monesti tykkäävät pyöreämuotoisista luonnollisista naisista mm. pillukarvoineen? Tuleeko yllätyksenä että läheskään kaikki ei tykkää laihasta posliinista?
Kommentit (20)
Ihan sama tykkääkö vai ei, kunhan lykkii...
Enpä minäkään sitä koko ukkoa halua, sen menneisyyttä ja iltakaljoja. Pääasia, että lounastapaamiset on ripeitä ja hikisiä.
Sinkkuja ollaan. Jos joltakulta pitää asia salata, niin lapsilta...
Uskon, että jotkut pitävät lihavista naisista kuriositeettina, mutta ryhmä on marginaalinen. Todellisuudessa ne jotka lihavan naisen kanssa alkavat seurustelemaan eivät saa normaalipainoisilta ja täten tyytyvät huonompaan.
Uskon, että jotkut pitävät lihavista naisista kuriositeettina, mutta ryhmä on marginaalinen. Todellisuudessa ne jotka lihavan naisen kanssa alkavat seurustelemaan eivät saa normaalipainoisilta ja täten tyytyvät huonompaan.
"Naur"
rakastuu kumppanissaan ihan johonkin muuhun kuin toisen ulkonäköön. Ulkonäkö tietysti vaikuttaa ensikontaktin ottamisessa.
Harva haluaa romanttisessa mielessä lähestyä
suorastaan luotaantyöntävän näköistä ja/tai epäsiistiä ihmistä.
Mutta kuitenkin parisuhteen solmimisessa vaikuttaa toisen luonne ja etenkin se, että kemiat kohtaavat.
Olen mies ja puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Lihavia naisia saa helpommin. Olen itsekin joutunut tyytymään läskeihin, koska hyvävartaloiset naiset eivät ole kiinnostuneet.
Jotkut tykkää, jotkut ei. Niin kuin naisistakin jotkuu tykkää isoista miehistä ja jotkut pienemmistä. Sellaista se elämä on.
Olen mies ja puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Lihavia naisia saa helpommin. Olen itsekin joutunut tyytymään läskeihin, koska hyvävartaloiset naiset eivät ole kiinnostuneet.
Hyvännäköiset saavat hyvännäköisiä, niinhän se menee.
Varsinaista läskiä vai sellaista naisellista pyöreyttä?
"Hyvännäköiset saavat hyvännäköisiä, niinhän se menee."
Itse asiassa olen ihan söpö ja normaalivartaloinen. Se vaan ei riitä hyvännäköisille naisille. Pitäisi olla luonteelta määrätietoisempi ja ekstrovertti. Olen liian ujo ja hiljainen tehdäkseni vaikutuksen.
pakko tykätä, kun nykyään useimmat naiset ovat pyöreitä! Muutenhan tästä maailmast loppuu seksi.
Parinvalintaa ohjaa lopulta biologia, ja viehättävimmäksi koetaan yksilö, joka näyttää siltä, että hän pystyy tuottamaan terveitä ja laadukkaita jälkeläisiä. Tavoiteltavin ihmisnaaras näyttää siis terveeltä ja lisääntymiskykyiseltä. Optimimitat naisella tutkitusti ovat painoindeksi noin 22, rasvaprosentti suunnilleen sama ja vyötärö-lantiosuhde 0,7. Nainen näillä mitoilla on aika kaukana pulleasta, joskaan hän ei ole myöskään aivan tikkulaiha. Selkeästi kyse on kuitenkin ennemmin hoikasta kuin pyöreästä naisesta.
Toki mieltymykset eroavat, mutta tämä on "universaali" ideaali. Vain hyvin harvat eivät koe tätä ideaalia viehättäväksi, sillä se pohjautuu täysin lajimme biologisiin mieltymyksiin.
Kahden pitkän suhteen kokemuksella: naiset ovat hiukan pyöristyessään muuttuneet ihanammiksi. Lihava ei ole ollut kumpikaan. Kumpaakaan en ottanut (enkä jättänyt) painon takia.
"Hyvännäköiset saavat hyvännäköisiä, niinhän se menee."
Itse asiassa olen ihan söpö ja normaalivartaloinen. Se vaan ei riitä hyvännäköisille naisille. Pitäisi olla luonteelta määrätietoisempi ja ekstrovertti. Olen liian ujo ja hiljainen tehdäkseni vaikutuksen.
Uskon että miehet "ottavat" mielellään itsensä kaltaisia naisia. Jos ei itsekkään jaksa käydä viitenä päivänä viikossa salilla ja niinä kahtena muuna juoksulenkillä, tykkää oluesta ja pizzasta ja kattoa telkkaria, niin ei siinä ala katteleen ittelleen mitään urheiluhullua naistakaan. Miehet ei oikeasti ole ihan hirveän kranttuja. Netissä ne kyllä arvostelee kaiken varpaan asennosta lähtien, mutta tosi elämässä ymmärretään mitkä ne omat mahdollisuudet on. Ja ollaan ihan iloisia siitä mitä saadaan. Jos muuten on kivaa yhdessä, niin suurimmalle osalle ei taida olla ihan hirveästi väliä painolla, kunhan ulkonäön puolesta on jotenkin siinä samassa kategoriassa miehen itsensä kanssa.
Varmaan joka vuosi julkaistaan miesten äänestämiä ranking-listoja maailman kauneimmista / seksikkäimmistä naisista, ja kaikki naiset ovat järjestään olleet hoikkia.
Kaikkein lihavimmat joutuvatkin ottamaan maahanmuuttajan vaikka valehtelevatkin itselleen että muka pitävät vaan tummista enemmän.
Varmaan joka vuosi julkaistaan miesten äänestämiä ranking-listoja maailman kauneimmista / seksikkäimmistä naisista, ja kaikki naiset ovat järjestään olleet hoikkia.
Uskon että miehet "ottavat" mielellään itsensä kaltaisia naisia. Jos ei itsekkään jaksa käydä viitenä päivänä viikossa salilla ja niinä kahtena muuna juoksulenkillä, tykkää oluesta ja pizzasta ja kattoa telkkaria, niin ei siinä ala katteleen ittelleen mitään urheiluhullua naistakaan. Miehet ei oikeasti ole ihan hirveän kranttuja. Netissä ne kyllä arvostelee kaiken varpaan asennosta lähtien, mutta tosi elämässä ymmärretään mitkä ne omat mahdollisuudet on. Ja ollaan ihan iloisia siitä mitä saadaan. Jos muuten on kivaa yhdessä, niin suurimmalle osalle ei taida olla ihan hirveästi väliä painolla, kunhan ulkonäön puolesta on jotenkin siinä samassa kategoriassa miehen itsensä kanssa.
Ihan samalla tavalla kuin minä, normaalipainoinen nainen, joka en kuitenkaan jaksa harrastaa juurikaan liikuntaa, en jaksa välittää miehen pienestä kaljamahasta ja epäsporttisuudesta, koska en ole sporttinen itsekään enkä sano ei roskaruualle ja löhöilylle.
Vakka kantensa valitsee. :-)
mistä joku epämääräinen miesjoukko tykkää. Minulle riittää, että oma mieheni tykkää minusta. Ja siksi toiseksi, onko se epämääräisen miesjoukon miellyttäminen joku naisen elämäntehtävä? Ei miitos, ei kiinnosta.