Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä suhtaudutaan tietokonepeleihin?

Vierailija
25.11.2005 |

Minä ja mieheni olemme eri linjoilla. Poika on nyt 7-vuotias ja miehen mielestä pelaaminen on ok. Olemme sopineet pelipäivästä kerran viikossa, mutta mies lipsuu koko ajan. Poika soittaa hänelle töihin- mies: " Lapsi kuullosti niin surulliselta, että annoin luvan pelata" . Poika käyttää siis hyväksi tilannetta. Koska tietää, että minä pidän pelaamista humpuukina pyrkii valehtelemaan minulle. Mies on itsekkin aina tietokoneella (ei tosin pelaa). Nyt hän " vahingossa" osti jouluksi playstationin, vaikka hyvin tiesi että vastustan sen hankintaa. Arrgh!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelit. Varsinkin Tomb Raider, vaikka onkin uhkea nainen heilumassa, kuuluu minun suosikkeihin.

Täytyy sanoa, että varmaan joutuu jotenkin rajoittamaan omaakin pelaamista, kunhan tuo poju tuosta kasvaa. Olen muutenkin pyrkinyt sensuroimaan pelaamisia, ettei poika näe väkivaltaa vielä.

Vierailija
2/3 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa ollaan onneksi samoilla linjoilla, aika tiukkiksia varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli antaisin luvan pariin kertaan viikossa tai jakaisin sitä,että vaikka joka toinen päivä mut se aika ois sitten lyhempi...

Tai sitten se ois " palkinto" ,eli kerran viikossa joka tapauksessa,mutta esim.jostain työstä tmv sais " palkinnoksi" peliaikaa... jne

Ja niin,onhan niitä ns.kehittäviäkin pelejä,ehkä riippuu vähän siitäkin mitä ajattelisin..

Itsellä lapsi vielä niin pieni ettei ajankohtaista mutta pelaan itse :D