Usko tai älä: Olet käyttänyt koko elämäsi ketsuppikuppeja väärin
Kommentit (38)
no mietippäs sitä nyt sitten aikasi kuluksi.
mutta kun minulle riittää puolet sen pikkukupin tilavuudesta, niin onko pakko repiä teidän vuoksenne se kippo isommaksi?
Kuinka monta ketsuppiannosta oonkaan syöny väärin ja missannu kaikki ne lukuisat tilaisuudet käyttää ketsuppikuppia oikein!!
Antakaa köysi.
pitäis laittaa kuvallinen lappu kuinka sen kipon voi aukaistakin!!!
Varmaan olis vuosien varrella säästynyt aikamoinen kasa noita kippoja kun ihmiset tajuais kuinka yksikin voisi riittää :D
Mitä hyötyä avaamisesta on jos avaat sen vasta ketsupin laitettuasi?! Eihän siihen silloin mene yhtään enempää ellet ota lisää ketsuppia kun olet sen avannut...
missään ei näytetty. ja pannaanko ketsuppi vasta avattuun kuppiin?
kun sitä kuppia mennään repimään isommaksi. mä käytän sitä kuppia tulevaisuudessa samallalailla kuin ennenkin.
Hygienia juu...Aa, milläs sä niitä ranskalaisia sitten oikein syöt? Haarukalla vai? ;)
samaan kuppiin ranskiksia, joista on jo puraissut, niin siinähän sitten syödään toisten suulla. Eri asia,jos se ranskis dipataan vain kerran.
[/quote]
samaan kuppiin ranskiksia, joista on jo puraissut, niin siinähän sitten syödään toisten suulla. Eri asia,jos se ranskis dipataan vain kerran.
[/quote]
...niin silloinhan se koko ketsuppiautomaatti täytyy hinata siihen pöydän päähän. Onhan siinä kai pyörät alla.
...niin silloinhan se koko ketsuppiautomaatti täytyy hinata siihen pöydän päähän. Onhan siinä kai pyörät alla.
jokaiselle omansa. Ei kyllä tee mieli syödä kaikkien ihmisten kanssa samasta astiasta.
Kun en linkkiä avannut, pakko kysyä.
Onko minun sivistyksessäni pahakin puute, kun en eläessäni ole ketsuppikuppia käyttänyt.
Perunat osaan kuoria sekä kypsänä että raakana, ja tomaatista ja valkosipulistakin saan kuoren aika kätevästi irti. Mutta en ole tähän päivään mennessä ketsuppikuppia tarvinnut, vaikka pikaruokaloissakin olen joskus syönyt.
mutta väittävät, että se, joka kehitti sen kahden sokeripalan pakkauksen, teki itsemurhan, ku ihmiset ei tajunnu, että se pakkaus on tarkoitus avata taittamalla: eli kiinni siitä sauman kummaltakin puolelta ja taitto poispäin saumasta.. :) Fiksut kehittelee pakkauksia, muttei neuvo miten niitä pitäis käyttää..
Varsinkin, kun olen syönyt Hesburgerin majoneeseja ranskalaisten kanssa... :)
En muista, kuka mulle aikoinaan ton jutun näytti, mutta joku kaveri kuitenkin ja siitä lähtien olen aina avannut ne kupit tuollain leveämmiks... :)
En ole ikinä avannut mitään ketsuppia sisältävää pulloa tai purkkia, koska en syö ketsuppia. Se on aivan sietämätöntä ja pilaa kaikki ruuat.
Jolu lehti selvitti asian joskus ja keksijä oli kuollut vanhalla iällä luonnollisesti. Keksijää oli kuitenkin kuulemma suuresti tämä asia ärsyttänyt. :)
mutta väittävät, että se, joka kehitti sen kahden sokeripalan pakkauksen, teki itsemurhan, ku ihmiset ei tajunnu, että se pakkaus on tarkoitus avata taittamalla: eli kiinni siitä sauman kummaltakin puolelta ja taitto poispäin saumasta.. :) Fiksut kehittelee pakkauksia, muttei neuvo miten niitä pitäis käyttää..
En ole elämässäni käyttänyt ainuttakaan ketsuppikuppia. En oikein enkä väärin enkä näe mitään syytä, miksi käyttäisin vieläkään.
mutta kun minulle riittää puolet sen pikkukupin tilavuudesta, niin onko pakko repiä teidän vuoksenne se kippo isommaksi?