Mulla olis tänään kavereita menossa terassille mutta taidan jäädä kotiin happanemaan://
Ei tällanen kolmevitonen mamma osaa enää terassillakaan olla enkä varsinkaan tiedä mitä sinne laittais päällensa:((
Mun paikka taitaa olla kotona sohvan pohjalla mätänemässä loppuelämä:(
Kommentit (5)
Ei tällanen kolmevitonen mamma osaa enää terassillakaan olla enkä varsinkaan tiedä mitä sinne laittais päällensa:((
Siellä terassilla ollaan ihan samalla tavalla kuin olisit jonkun kaverisi olohuoneeota varalta pitkähihainenkin mukaan, että tarkenet jos aurinko menee pilveen ja alkaa tuulla.
jos siellä happanee ja mätänee?
Jos vaihtoehdot ovat tuossa, niin lähde vaikka verrareissa ja saappaissa terassille. Tai sitten jotain muuta, kivempaa missä elämäkin tuntuis mukavammalta eikä olis happaneminen ja mätäneminen edessä kun kotiin pääset?
Kiitti, johan helpotti ja nyt tiedänkin mitä vaatteita päälleni laitan!
ap
niitä muutkin käyttää
ja sitten vaan drikkejä niin paljon ettei oo mitään väliä
ap
Siellä terassilla ollaan ihan samalla tavalla kuin olisit jonkun kaverisi olohuoneeota varalta pitkähihainenkin mukaan, että tarkenet jos aurinko menee pilveen ja alkaa tuulla.
niitä muutkin käyttää
ja sitten vaan drikkejä niin paljon ettei oo mitään väliä