Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rippilahjaksi kummipojalle? Kivoja ehdotuksia vastaanotetaan =)

Vierailija
03.08.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä säästää johonkin suurempaan?

Vierailija
2/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni jäi parhaiten mieleen omista lahjoista kello ja kultainen rannekoru. Mutta pojalle on vaikeampi miettiä..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja, jokin harrastusjuttu

Vierailija
4/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nyt jo 18v poika sai kaksikin painavaa rannekorua, joita molempia käyttää satunnaisesti edelleen. Myös leatherman on ollut jatkuvassa käytössä, sellaiseen budjettisi nähtävästi riittää. Sykemittari, jos poika ei ole armoton läski. Lahjakortti joko kirja- tai urheilu- tai retkeilykauppaan. Yleensähän kummi ostaa rippiristin. Kannattaa ottaa poika kauppaan mukaan niin saa mieleisen.

Vierailija
5/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on juuri ripille pääsevä poika. Lahjaksi ehdottomasti rahaa. Meillä ainakin nuori tarvitsisi kipeästi rahaa, jotta saisi itselleen uusia musävälineitä harrastusta varten, tai oman kunnollisen kameran. Älkää vain meille ostako mitään koruja, joita ei koskaan tule käyttämään. Kannattaisiko kysyä kummilapsen vanhemmilta, josko heilläkin olisi joku toive lapsella.

Vierailija
6/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös mieleen joku miehekäs rannekoru, kaulakoru tai rannekello. Mutta kannattaa pyytää rippilapsi mukaan ostamaan, niin tulee varmasti käyttöön. Jää varmasti ihan yhtä rakkaaksi (ellei rakkaammaksi) muistoksi kuin sellainen, jota ei ole päässyt näkemään ennen juhlapäivää. Tai voihan antaa lahjaksi "lahjakortin", jolla pääsee kummin kanssa ostamaan lahjaa.

Tuli mieleen myös yksi, josta jäi tosi hyvät muistot. Mulla on useampia vuosia nuorempi pikkuveli ja vein hänet rippilahjaksi Linnanmäelle. Ei kuulosta kovin lennokkaalta, mutta täältä Kainuun perukoilta jo itse matka oli kokemus 15-vuotiaalle (ja mulle). Kamera oli mukana ja menin kaikkiin laitteisiin mukaan(vaikka tukka kastui ja meikit levisi). Edelleen, juhlista n. 10vuotta, on jäänyt matkasta joitain läppiä elämään :) Eli joku elämys yhdessä kummin kanssa?

Vierailija
7/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kummin kuuluu ehdottomasti ostaa kaulaan kultainen risti ketjuineen. Perinne.

Vierailija
8/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko vanhemmilta tai pojalta itseltään mitä haluaisi. Rahaa en suosittele, koska mielestäni kummin lahjasta pitäisi jäädä pysyvä muisto.

Meillä on molemmat ripille päässeet (tyttö ja poika) saaneet kummeiltaan ristin. Ja molemmat ovat kumminsa kanssa olleet itse sen ostamassa, joten ovat saaneet mieleisen.

Itse ostin kummitytölle toivomansa kaulakorun, koska toinen kummi oli jo kertonut ostavansa ristin.

Vierailija
9/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kummin kuuluu ehdottomasti ostaa kaulaan kultainen risti ketjuineen. Perinne.

Kysy pojalta, mitä haluaa. Tulee mieleinen ja mieleenpainuva lahja.

Vierailija
11/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omaa ristiäni pidin, ja kummilapseni myös toivoikin sitä.

Vierailija
12/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kummipoika toivoi sitä kun ei ole ihan perinteinen ja niin osoittelva ristin muoto

http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/Riipukset/6695

Vierailija
13/15 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kummitäti osti ristin (poika valkkasi itse Kalevala-korusta) ja antoi 100 e rahaa.

Poika oli tyytyväinen.

Vierailija
14/15 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa!

Vierailija
15/15 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan muu ei hanki ristiä, niin se. Tai perinteiset kalvosinnapit. Tai sitten rahaa.

Ei ainakaan mitään kippoja,kuppeja eikä kirjoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme