Olisko ihan kauheaa, jos vielä raskautuisin?
Ikä lapsen syntyessä olisi 44v ja kaikilla lapsilla olisi sama isä. Nuorin nyt 12v.
Kommentit (9)
Mutta mitä sitten? Olen täysin terve, hyväkuntoinen nainen. ap.
lapsi sopii. Muiden jutuista päätellen vanhana yövalvomiset yms. väsyttää enemmän kuin nuorempana mutta kyllähän sitä kaikesta selviää. Musta tuntuu että meille tulee "iltatähti" kun nuorin on tällä hetkellä 5v ja jätettiin ehkäisy pois. Olen 32v :D
ap.
jos vauvakuumetta on niin kannataahan se yrittää. Tuskinpa se sitten ainakaan kaduttaa jos se vauva syntyy. Tiedän erään äidin joka sai lapsensa vasta 47-vuotiaana.
En oikein tiedä kannattaako tuossa iässä enää sänkypuuhiin ryhtyä. Vaikka hedelmöitys onnistuisikin, niin pystyisitkö enää tyydyttämään miestäsi?
Tietysti ymmärrän että miehesi saattaa jättää sinut nuoremman naisen takia jos et hänelle enää lasta pysty tekemään, mutta se on vain luonnon laki joka on hyväksyttävä.
en ole ennen kuullut et yli 40 vuotiaat vielä tekee "sitä".
En oikein tiedä kannattaako tuossa iässä enää sänkypuuhiin ryhtyä. Vaikka hedelmöitys onnistuisikin, niin pystyisitkö enää tyydyttämään miestäsi? Tietysti ymmärrän että miehesi saattaa jättää sinut nuoremman naisen takia jos et hänelle enää lasta pysty tekemään, mutta se on vain luonnon laki joka on hyväksyttävä.
Mun ihana kulta rakastaa mua ihan täysillä ja ollaan keskusteltu asiasta. Hän ei paljon ulkokuoresta välitä vaan yhteisestä rakkaudestamme, perheestämme jne. Ei paljon nuoret vosut häntä houkuta vaikka atleetti onkin;) ap.
Nautin siitä , että on isot lapset ja heidän kanssaan voi matkustella ja keskustella ja vaikka mitä. Työssä olo on mukavaa kun ei ole kiire hakemaan lasta koulusta tms. En kyllä palaisi vauvavaiheeseen enää. Lapsenlapsia jos saan niin nautin sitten heistä.
Seksiä suunnilleen 2-3 kertaa viikossa ja yleensä ies nuolee mulle ensin orkut ja sitten panee. Haluaa itse tehdä niin ja sehän on mulle ihan 10+++:)
ap.
Tää siis tiedoksi eräille tyhmeliineille:) Ja me todella rakastetaan toisiamme...joten miksei kävis. Vaikka lapsi olisi vammainen, mikä ei ole kauhean todennäöistä, niin me molemmat oltais täysin valmiita siihenkin.
Yövalvomiset ei olis mikään ongelma minulle äitinä. Mies saisi toki yönsä nukkua:)
lapsi sopii. Muiden jutuista päätellen vanhana yövalvomiset yms. väsyttää enemmän kuin nuorempana mutta kyllähän sitä kaikesta selviää.
Musta tuntuu että meille tulee "iltatähti" kun nuorin on tällä hetkellä 5v ja jätettiin ehkäisy pois. Olen 32v :D