Lapseni on kauniimpi kuin sinun lapsesi
Sori vaan mutta näin on.
Kyllä kateudesta vinkuisit jos näkisit valokuvan mikä miulla on taustakuva.
On kauniita lapsia ja sitten on todella kauniita ja sitten on jumalattaria.
Sorri vaan.
Kommentit (15)
Mutta mulla on viisas ja nätti lapsi:)
ja on vielä jumalattaren nimikin.. Kaunis nimeään myöten!
Ollaan kaikki onnellisia lapsistamme ja huomioidaan myös toisten lapsia. Niin lapsemmekin kasvavat toisensa huomioonottaviksi aikuisiksi. Yritetän me aikuiset mallillamme tukea tässä, eikä aleta vertailemaan lasten ulkonäköä vaan kiinnitetään enemmän huomiota siihen, miltä asiat tuntuvat ja lapstenkin itsetunto on terveemmällä pohjalla kun ei rakennu ainoastaan ulkonäön varaan.
mutta minun lapseni valaisee hymyllään koko huoneen, saa jutuillaan kaikki iloiseksi ja empaattisin tuntemani tyttö. Olen todella ylpeä hänestä.
toiset aikuisina
Sitä ei voi tietää kuuluuko oma lapsi mihin ryhmään..
koska lapsilla sattuu olemaan äitinsä hyvät geenit. Ap:n tekstistä kuultaa ylpeys ja onni siitä, että ihan sattumankaupalla on tullut niin nättejä lapsia.
Kyllä ap vinkuisi kateudesta, jos näkisi meidän perhekuvan.
Eneän arvostan ihmisiä, jotka ovat aidosti kauniita varsinkin sisältä ja silloin ei ulkoisella kauneudella ole mitään väliä.
Jos arvostaa vain kauneutta, voi ostaa kauniin nuken! Senkään sisällä ei ole mitään.
Meidänpä perhekuvasta olisitte kaikki kateellisia! Kaunis minä, komea mieheni ja ihana suloinen pieni tyttäremme josta varmasti kasvaa tuleva miss universum!
nykynuoret on sellasia kun ne on.
Minullakin on oikein kelpo persoonia lapsina ja olen niin onnellinen siitä, että saan olla heidän äitinsä. Toivottavasti saamme pysyä yhdessä vielä pitkään.
Lapseni on kaunis kuvassa ja livenä. Olen aina toivonut kaunista lasta. Ystäville mutta ennen kaikkea itselleni.
Myös minun lapseni ovat todella kauniita molemmat eikä pelkästään kauniita vaan älykkäitä ja valloittavia luonteeltaan. Tällainen onni on kohdannut meitä.
Nostan tämän viestiketjun, koska suru-uutinen kosketti perhettämme. Missikisat eivät tulekaan Suomeen. Lapseni olisi voittanut kisat joka vuosi ihan hands down, kuus nolla.
No, ehkä on parempi olla koko Suomen kateutta vailla. Tsemppiä kaikille tavallisten näköisten lasten kasvattamiseen!
Meillä on todella kaunis tytär ja hurmuri poika:)