Treffit vai kahvittelua kaverin kanssa..??
Pyysinpä työkaveriani (uusi ihminen, ei olla nähty montaa kertaa) kahville tyyliin "olisi kiva jutella lisää joskus kahvin kanssa". Mies suostui heti ja kahden päivän päästä tapasimme. Kyseessä on alkuperältään ulkomaalainen mies ja tiesin kyllä, että saattaa olla suomalaista miestä herkempi halaamaan tms.
Kahvilla oltiin ja kaikenlaista jutetiin, sitten kun oli aika lähteä niin hän nojautui lähelle ja antoi poskelleni pusun. Noustiin ja pöydästä ja käveltiin pois, erotessa kosketti vähän kömpelösti kädestä kuin ohimennen. Nyt mietin täällä, että mitähän ihmettä... Vaikka kulttuurissa olisikin normaalia halata, ei kai melkein tuntematonta ihmistä pussailla poskelle, en tiedä? Analysoikaa kiltit :)
Kommentit (8)
Sanokaa nyt joku jotain, itekseni pähkäilen vaan täällä pääni puhki :D
ap
Ootko itse sinkku? Kyllä sitä kai helposti ajattelee, että jotain kiinnostusta on, kun mennään erikseen kahville kahdestaan. Ja juu, vaikuttaa siltä, että on susta kiinnostunut. Poskisuudelma on ihan tavallinen tapa monissa kulttuureissa, mutta ei sitä toiseen nojaten tehdä :) Kädestä hipeltäminen on jo selvä merkki.
molemmat tiesivät sen toisistaan. Juttu alkoi töissä heti luistaa ja löytyi yhteistä, josta halusin jatkaa keskustelua. Nämä on niin hankalia, mutta ah niin kutkuttavia juttuja :) Kun tuo poskipusu ei ollut tavatessa eikä erotessa kuitenkaan vaan sellainen erillinen ele.. Onko nyt pakko vain odottaa?! Huoh..
ap
Ajattelin siis, että olit pyytänyt vaan kahville ja sitten hämmentyneenä ihmettelit kun mies osoitti kiinnostusta..
Edelleen, mun mielestä on kiinnostunut. Muuten olisi virallisempi ote tilanteeseen. Poskipusuja on monenlaisia :). Ja joo, nyt sun täytyy vaan odottaa, yritä nauttia fiiliksestä!
Mua pyysi todella mukava ja kaunis nainen töistä drinksuille. Juteltiin aika intiimisti ja olin ihan että vau. Viikko myöhemmin nainen kertoi olevansa lesbo. Eli jos olet lesbo ym, niin oiskohan aika kertoa!!!
no en ole lesbo vaan ihan oikeasti kiinnostunut tästä miehestä :)
ap
..tämän miehen kanssa selvitimme tuntemuksiamme kahvittelua seuraavana päivänä. Hän oli ottanut kahvittelun treffeinä kuten toivoinkin ja näimme pikaisesti uudestaan perjantai-iltana. Kävimme melko vakavan keskustelun aiheesta suhteet ja sitoutuminen..
Hän sanoi haluavansa pohjimmiltaan perhettä, mutta että ei ehkä pystyisi sitoutumaan suhteeseen juuri nyt. Halusi kuitenkin, että tapaamme uudestaan. Tapaamisen päätteeksi hän suuteli minua ja jäin vähän hämmennyksiin. Lauantaina soitin hänelle ja kysyin mitä hän tulevien päivien aikana tekisi, voisimmeko tavata. Mies asuu kaupungissa, jossa työskentelen, asun itse vähän kauempana. Mies halusi, että emme näe nyt vaan, että otan yhteyttä häneen, kun olen palannut töihin tiistaina. Eli hän siis haluaa sulatella? Musta tämä tuntuu pahalta, en voi olla miettimättä häntä ja sitä, että mitä tapahtuu jatkossa, tapahtuuko mitään.. Mitä sinä tekisit? Tulee sellainen olo, että ehkä en otakaan yhteyttä, pelkään että nolaan itseni..
ap