Periaatteessa ihan sama vaikka tuo ukko ei tulis enää kkotia. (OV)
Eijjaksa enää. On kuin yksi lapsista, ei tee mitään, makaa vaan sohvlla jahaukkuu lapset ja minut. Viime yönä sorruin katsomaan puhelimen lokitiedot ja onpaha soiteltu pajon työkaverille. Enviiti edes kysyä mitään. Kerran on pettänyt ja just siitä mminä nipinnapin selvinny. Enää en edes yritä. Nakkaan samantien pihalle. Eilen unohdin kaupasta tuoda herralle eväät töihin.Huh että se suuttu. Juu enhän mää joutunu muistammaankaan muuta. (perheelle ruoka ym ym ym ym)
Kommentit (13)
jos erossa jäät tyhjän päälle taloudellisesti, kannattaisiko sittenkin kitkuttaa suhteessa? Kattelet itsekin ympärillesi ja sitten hyppäät uuden kelkkaan.
Mies kuulostaa kusipäältä. En ymmärrä näitä, jotka pettävät raskaana olevaa. Koita jaksaa.
Ja huom. jos vähääkään tuntuu, että pystyt taloudellisesti selviämään omillasi, niin jätä tuo. Pettäjä ei lakkaa pettämästä.
ja sitten tosi edullinen asunto nyt. Minulla on työpaikka odottelemassa..
Nyt oikeasti vaan tuntuu etten jaksa.
Soitin aamulla töihin miehelle ja en edelleenkään tiedä mistä kilahti, mutta hohhoijjaa olin V***n paska akka ja muuta kivaa mitä ei todellakaan ole ennen edes mulle sanonut. Mukava kun jonnekin saa purkautua. :)
sulla on varmaan helvetin hyvä syy vääntää vielä useita lapsia tuollaiselle? Kiitos sulle, hyvä äiti kun annat lapsillesi ihanan isän ja/tai avioeron.
Ai niin, mut kun seovvälillä niiiin ihana!
Mukava kun jonnekin saa purkautua. :)
Tänne kannattaa aina tulla jutskaa, se oikeasti auttaa. Sympatiat sun puolellasi.
Tutkimusten mukaan kun arvioidaan sitä, mikä suhde kestää, niin varmin tapa saada ero aikaan on halveksia näkyvästi toista.
Toi sun ukkos käytös on niin halveksivaa sua kohtaan, että ei mitään rajaa. Vaikka nyt et eroaisi, merkit on jo ilmassa. Ennemmin tai myöhemmin teille tulee ero. Ehkä sulle jäisi parempi mieli ja vahvempi itsetunto, kun ehtisit ensimmäisenä sanoa, että se on loppu nyt. Ja jos sulla on hyvin talous, niin mikä estää?
Tarvitset ja ansaitset ehdottomasti paremman kumppanin. Lapsienkaan ei ole kiva nähdä tuollaista perhemallia, jossa isä halveksii äitiä.
Harkitsen vakavsti juuri nyt, vakavammin kuin koskaan, nimenomaan lasten takia, että jos tää jatkuu vielä muutamankinpåivän seon loppu. KIITTI!
Itse mietin kans että nyt mulla on erittäin hyvä it. Jaolen henkisesti vahvemoi kuin koskaan. Ehkä nyt olisi oikeasti hyvä hetki sanoa miehelle etten jaksa enää yhtään..
Miehen tuntien alkaa huutaan ja raivoon ja haukkuu mut aivan maan rakoon. Sitte lepyttelee ja viikon päästä ilmoitta ite et lähtee. Ei ole kokemusta. Mutta kyllä mää mieheni tunnen. Sillä on pari pikkusisarusta ja he toimiijuuri samallallailla.
Yleensä soittelee työpäivän aikana useinkin.
ei siis mitään tekstarijuttuja. Mutta tee se vasta sitten, kun olet päättänyt vakaasti erosta. jos mies kovin aggressiivinen, pitäisikö varmistaa, että pääset jonnekin yöksi, jos alkaa joku kauhea älämölö?
Sä itse tunnet miehesi parhaiten, joten osaat päätellä, pitääkö vaatteet pakata laukkuun varmuuden vuoksi ja järkätä yöpaikka vai voiko asiasta puhua rauhallisesti aikuisten kesken.
Mutta älä pelaa valtapeliä vaan ota asia esiin sitten kun olet aivan varma, että ero on sun mielestä ainoa vaihtoehto.
Ensinnäkin heti alkuun voit sanoa miehelle rauhallisesti ettet jaksa kuunnella enempää haukkumista sanot että olet kuullut jo tarpeeksi kuinka paska ihminen olet. Sen jälkeen lopetat sen siivoomisen, teet vaan pakolliset ja niitäkin vähän ja sanot miehelle että siivoa!
ONNISTUTTE NAARAAMAAN JA VIELÄ MENETTE LISÄÄNTYMÄÄNKIN NIIDEN KANSSA????
Juu ja varmaan tuli ukon kusipäisyys perinteisesti yllätyksenä ap:llekin... ainahan se muka tulee.
Muisteleppa ap, että sinäkin olet ukkoasi vongannut - kyllä silloin kelpasi, mikset alunperinkin kiinnittänyt huomiota siihen millainen ukkosi todellisuudessa on?
Ja kuka OIKEASTI tuntee toisen heti. Ei kukaan.
Naamasta näkee jo kauas jos ei miellytä.Nytki kun on ollut kuumia päiviä minä olen siiiiiiivonnut. että ukko oon ees lasten takia hyvällä tuulella. Nii ja mulla raskausviikkoja 35.. Aivan sama mielummin yhku tuommonen paskakasa.