Muitten miehet Nokian (hesa) pikkujouluissa tänään?
Tosi ihana teema niillä tänä vuonna...VArmaan assarit on siellä hulamekot päällä...
Kommentit (8)
mun miehen mieleen lähtee kattoo sitä menoa,siksipä hän onkin mun mies.
Eli Helsingin Nokia ei vietä yhteisiä pikkujouluja. Itse olen Espoon eräästä Nokian pisteestä ja pikkujoulut vasta tulossa:)
Olen itse assari Nokialla (ja pikkujoulut siis vasta tulossa, en ole miehesi juhlissa) ja kiinnitin vain huomiota tuohon hulahameeseen (liittyy ilmeisesti teemaan), mitä tarkoitit sillä että assarit olisivat hulahameissa? Miksei esim. rivi-insinöörinaiset?
En tosin tiedä, millaisia Nokian pikkujoulut ovat, mutta yleensähän siellä on kiva nähdä työkavereita vähän rennommissakin merkeissä + luoda kontakteja. Itsestäni on ihan kiva, että ukkelini saa hyvät sapuskat, kun se niin arvostaa hyviä ruokia. Ja juomia.
Vierailija:
mun miehen mieleen lähtee kattoo sitä menoa,siksipä hän onkin mun mies.
käy pikkujouluissa.
Siksi viittasin assareihin, koska he useimmiten naisia koska kaikki tuntemani Nokian nais-inssit (niitä on siis useampia) ja nais-inssit yleensäkin (siis mmärrän myös että on poikkeuksiakin !!!) ovat sellaisia hyvä jätkä tyyppisiä, jos itedätte mitä tarkioitan, Toki niitä hulahameisia löytyy varmasti niistä insseistäkin, mutta assareisa prosentuaalisesti enemmän ja lukumäärällisesti myös kun on kyse Nokiasta. Varmaan myös HR:n tyypit on aikamoisia hulahameita.
Mieheni istuu tällähetkellä lentokoneessa ja juhlat jäivät väliin minultakin.