Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muitten miehet Nokian (hesa) pikkujouluissa tänään?

Vierailija
25.11.2005 |

Tosi ihana teema niillä tänä vuonna...VArmaan assarit on siellä hulamekot päällä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni istuu tällähetkellä lentokoneessa ja juhlat jäivät väliin minultakin.

Vierailija
2/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haisevana taas kotiutuu pikkutunneilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen mieleen lähtee kattoo sitä menoa,siksipä hän onkin mun mies.

Vierailija
4/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Helsingin Nokia ei vietä yhteisiä pikkujouluja. Itse olen Espoon eräästä Nokian pisteestä ja pikkujoulut vasta tulossa:)

Vierailija
5/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse assari Nokialla (ja pikkujoulut siis vasta tulossa, en ole miehesi juhlissa) ja kiinnitin vain huomiota tuohon hulahameeseen (liittyy ilmeisesti teemaan), mitä tarkoitit sillä että assarit olisivat hulahameissa? Miksei esim. rivi-insinöörinaiset?

Vierailija
6/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä, millaisia Nokian pikkujoulut ovat, mutta yleensähän siellä on kiva nähdä työkavereita vähän rennommissakin merkeissä + luoda kontakteja. Itsestäni on ihan kiva, että ukkelini saa hyvät sapuskat, kun se niin arvostaa hyviä ruokia. Ja juomia.

Vierailija:

mun miehen mieleen lähtee kattoo sitä menoa,siksipä hän onkin mun mies.

Vierailija
7/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy pikkujouluissa.

Siksi viittasin assareihin, koska he useimmiten naisia koska kaikki tuntemani Nokian nais-inssit (niitä on siis useampia) ja nais-inssit yleensäkin (siis mmärrän myös että on poikkeuksiakin !!!) ovat sellaisia hyvä jätkä tyyppisiä, jos itedätte mitä tarkioitan, Toki niitä hulahameisia löytyy varmasti niistä insseistäkin, mutta assareisa prosentuaalisesti enemmän ja lukumäärällisesti myös kun on kyse Nokiasta. Varmaan myös HR:n tyypit on aikamoisia hulahameita.

Vierailija
8/8 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin näissä pikkujouluissa, toivottavasti kukaan ei tunnista :)