Mitä hilloa laskiaispullaan tulee?
Ei päästy puolison kanssa yksimielisyyteen siitä, mitä hilloa laskiaispullaan OIKEASTI kuuluu. Kermavaahtoa tulee molempien mielestä, mutta pitääkö hillon olla mansikka- vai vadelmahilloa? Kaipaamme av-raadin apua!
PS. Mantelimassan puputtajat älkää vaivautuko :)
Kommentit (30)
Vadelmaa. Mansikkahillossa on yleensä liian isoja "sattumia".
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:30"]Voimme ostaa vain yhtä hilloa, ja toinen tykkää mansikasta ja toinen vadelmasta.
Eikö kukaan kannata mansikkaa? Google fightissä mansikka voittaa vadelman 10-1.
[/quote]
Miksi voitte ostaa vain yhtä hilloa?
Mansikka tai vadelmahillo on parasta
Vadelmaa on ehdotettu oudon yleisesti. En ole ikinä nähnyt kaupassa laskiaispullia, joissa olisi vadelmahilloa. Kaikissa on aina ollut mansikkahilloa. Meneeköhän nyt laskiaispullat sekaisin runebergintorttujen kanssa? Niissä on vadelmahilloa.
Laskiaispullaan ei tule mitään hilloa. Ne olisivat hillopullia siinä tapauksessa. Laskiaispullan väliin laitetaan mantelimassaa ja kermavaahtoa.
Aitoon laskiaispullaan kuuluu mantelimassa. Tämä hillopulla on feikki. Voit laittaa mitä tahansa hilloa haluat feikkipullaasi.
Minä olen sit varmaan feikeistä feikein, kun meinaan täyttää omat laskiaispullat Lemon curdilla tai raparpericurdilla. Raikkaasti erilaista! Ja maustan kermankin sokerilla ja sitruunamehulla. 🍋
Miten kaikki sanoo vadelmaa? Mun mielestä mansikka on se "oikea". Mutta makunsa mukaan kukin tietysti (ei tosiaan aloiteta siitä mantelimassasta...)